Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 23 November 2009

Husam mahu terus berkhidmat untuk Pas dan Kelantan



KOTA BAHARU - Timbalan Pesuruhjaya Dua Pas Kelantan, Datuk Husam Musa tidak akan meletakkan jawatan malah akan meneruskan perjuangannya terhadap parti dan negeri.

Beliau menafikan laporan akhbar Utusan dan Mingguan Malaysia bahawa akan meletakkan jawatannya dalam parti dan sebagai Exco kanan Kerajaan Negeri Kelantan.

Katanya, yang menyifatkan laporan media itu telah disalaherti kerana beliau sedang menjalani rawatan sakit pinggangnya di sebuah hospital di sini serta terpaksa mengambil cuti dan tidak hadir pada programnya.

"Saya sakit belakang. Jumpa doktor dan doktor minta saya dapatkan rawatan, rehatkan tulang belakang saya dan kurangkan aktiviti.

"Apa kena mengena sakit belakang saya dengan letak jawatan? Letak semua pulak tu? Mana perjuangan saya? Mana parti dan kerajaan yang saya membantu menjayakannya sekian lama? Di hujung jalan kami akan berpisah? Membuka ruang pada lawan menerobos masuk dalam detik yang kritikal ini?," katanya menerusilaman blognya di
cetusan-hati.blogspot.com.

Tiada ulasan: