Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 20 Mei 2013

Takziah buat Kak Midah


oleh Orang Ni

20 Mei -- Ibu mertua Mantan YB Sungai Rapat Dato Hamidah Osman meninggal dunia hari ini,perkara ini disahkan apabila tweet dari mantan ikon tahun melawat Perak Dato Ac Mizal.
Twetter Dato' AC Mizal: Ucapan Takziah dari kami sekeluarga buat @ybmidah atas kehilangan ibu mertua,semoga roh beliau ditempakan bersama mrk yg beriman!ALFATIHAH! -- @datoacmizal
Pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), Hamidah yang bertanding di Dun Sungai Rapat meraih undi sebanyak 16,602 tewas kepada Yang Dipertua Pas Gopeng, Radzi Zainon dengan 19,240 undi.
** Setiap yang bernyawa akan mati

25 ulasan:

Awanama berkata...

Bekas YB wanita paling samseng di Perak....

PADAN MUKA......JUAN TEMPOYAk la kome....

Awanama berkata...

bagi yang belum tengok jeLihat disini

azmi berkata...

jual tempoyak apanya...jual apam ler kome

Awanama berkata...

Betul..2 kata anon 5:29pg.

Bekas YB Wanita paling samseng di perak. Adik dia Hamizura pun satu spesis jugak !

-TTP, BG-

Awanama berkata...

Midah kalah bukan sebab dia tidak diterima rakyat tetapi perangai adiknya Hamizura Osman yang sapu hampir semua projek , lepas tu riak bongkak, sombong dengan orang kampung dan penyokong BN sendiri. Cakap kurang ajar dengan orang tua dan balasannya inilah...

Awanama berkata...

Aku paling menyampah BETINA samseng ni....

Rasa macam nak lepuk2 kepala dia ni...

GEBU berkata...

Midah oi! Insaflah bahawa yang baharu tidak akan KEKAL melainkan HAKIKAT ZAT YANG WAJIBALUJUD... Yang hidup pasti mati dan kuasa YB yang dulunya kamu banggakan dah ditarik balik.....
Macam mana rasa kamu sekarang?
Eloklah muasabah diri kerana apa yang kamu lalui sekarang adalah petunjuk kepada Kekuasaan ALLAH SWT.

Awanama berkata...

Pertahan pembinaan sekolah agama pun korang kata samseng? Ataupun korang yang samseng dari Yb Hamidah? Dunia akhir zaman katakan

Awanama berkata...

Inilah satu-satunya yang buat aku benci dengan PAS(Parti Ajaran Sesat) kata haram mengata orang tapi mereka hari-hari dok mengata dan mencaci orang apa jenis parti haramjadah ini.

Kalu Udah menang suruh YB baru turun padang jumpa rakyat yang menyokong korang jangan asyik dok mengata dan menghina orang...memang PAS parti sial dan haram

Awanama berkata...

tahniah PAS ara payung

Awanama berkata...

Bini-biniku gangster

Awanama berkata...

alfatihah...salam takziah buat mak mertua mu..... kalau sampai giliran hang...aku akan ucap takziah juga.... cepat2 le hang kojol... memang meluat sangat2 tengok muka hang yg tengin n samseng....

Awanama berkata...

Kot hang sampai dulu kot. Jangan cakap besaq sangat

arjuna berkata...

janganlah marah ke midah, teman udah 3 hari makan kenduri arwah pak mentua nya..yang udah tu udahler..apa nak diungkit ungkit lagi.....what you give you get back...bro.......

Awanama berkata...

kematian org lain jadikn pengajaran kpd yg hidup supaya tak buat samseng sesama manusia... takziah.

cikgu wazir berkata...

TAHNIAH PAS,ARA PAYUNG........

Awanama berkata...

Yeah, what you gave to DAPig is what that you get now. See how long you can last LOL

Awanama berkata...

pukimak ni langsung tak layak jadi pemimpin.
senang2 je keluar kenyataan bunuh orang.
polis pulak tak bertindak apa2.
umno ke yg bayar gaji polis ??
aku mau polis bertindak atas kenyataan betina ni.

Awanama berkata...

Yang ini tiada kaitan yang dah mati. Tapi yang hidup tu seperti kera midah dan beruk hafizura, semoga spesis anda berdua boleh terus menjerit jerit lagi seperti kera dan beruk yang tidak siuman dalam sangkar binatang cikgu wazir kat ara payung tu.

pak yeop jkkk berkata...

hidup pas.......

Awanama berkata...

Ini blog orang PAS ke? Kenapa banyak bahasa kasar ye? Orang Islam ke ni?

Azmi Wahab Ketua kampung Ara Payong berkata...

Tahniah penduduk Ara Payong. Aku pun sebenonya benci Midah ni. Mintak maaf le aku cakap ni. Memang beno aku benci Midah samseng ni. Adik dia tu lagi samseng. Ikhlas aku cakap ni.

ayub jkkk berkata...

aku ingat midah menang pru 13.mohon maaf kepada semua pemuda ara payung.aku buat fitnah kononnye pemuda kg sombong pada aku.aku dah silap.aku dapat jadi jkkk pun dari pemuda kg juga.aku yang sombong bodoh tak sedo diri.aku macam biasa kutuk orang kg cakap belakang berdepan tak berani.apa yang aku cakapkan ini benar.sia sia aku pegi surau maahkan aku komeeee........

Awanama berkata...

azmiketua kampung,borang ahli pas ada pada salleh

Awanama berkata...

Mu tu yg dok kata kat org sesat tu hina ke pujian?