Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 11 Mei 2013

Hari ini deme kecot telor, spendar pun cabut! Kata Kak Midah

Aku tertengok ucapan Kak Midah masa penamaan calon hari ini. Masyaallah, teruk beno ucapannya. Sangat kurang ajar dan tak sopan langsung.. Jom kita tengok...

5 ulasan:

Awanama berkata...

Perempuan yg bermaruah sentiasa bertutur tegas tapi sopan. Langsung tidak nampak kesopanan sebagai seorg perempuan tapi lebih kpd kebetinaan siMidah ni..

meno lama berkata...

kata Dr Yusuf al Qardawi, org beriman tidak menghadapi masa yg dhadapi dgn keluh kesah, tidak menghadapi mada mrndatang dgn ketakutan dan kecemasan. (iman dan kehidupan, 123)

Awanama berkata...

dgr cite midah baru lepas bercerai berai...tu yg meroyan tu

adnan berkata...

ini bini Idris karim ..pemain bola NS tu kan?
Ada kawan di seremban Midah ni dulunya meniaga bunaga kat seremban ni..iyer ke?

Awanama berkata...

Tak perlu nak mengata dan memfitnah kamu udah menang buatlah kerja, pengundi tengah tunggu Radzi Zainon bagi bantuan