Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Khamis, 31 Mei 2012

Ceramah AC Mizal mendapat sambutan HANGIT !!


Adik Kak Midah kelihatan sedih kerana terlalu ramai yang hadir.. hehehe



Ceramah Umno yang dihadiri oleh penyanyi terkenal dan penjual gelang berjaya, Dato' AC Mizal mendapat sambutan HANGIT!!!

Kira-kira 35 orang tidak termasuk bangku telah memeriahkan program tersebut. Sebelum itu makcik2 yang diangkut menaiki bas dari ceruk mana entah dihidangkan dengan kueytiaw goreng panas!..

Program itu dibuat secara last minit utk ganggu ceramah PAS yang dihadiri oleh penyanyi Dayang Ku Intan dan Bekas Pengarah Pelajaran Negeri Dato' Adnan Ibrahim di Ara Payong semalam.

Alangkah hebatnya program ini.. Sudah semetinya AC Mizal gembira melihat kehadiran di luar jangkaannya.. huhuhu



Berbanding dengan ceramah PAS yang dihadiri hanya beberapa orang.. sangat sedih.. hehehe



Orang ramai begitu terhibur dan bersemangat sekali dengan penampilan Datuk Nan dan juga Dayang Ku Intan.Lihatlah reaksi mereka melalui paparan berikut.

21 ulasan:

Anak Ara Payung berkata...

Kita penduduk Kampung Ara Payung dan kampung-kampung berhampiran sudah tiba masanya membuang HAMIDAH jauh-jauh ke lautan luas agar biar dia terapung dan terkapai-kapai bersama-sama dengan kroni-kroninya. Amin!

Kamaruzzaman Idris (Man Jawa) berkata...

Setuju. Sangat setuju. Aku sokong. Aku tak mau tipu wang morey lagi. Akau taubat nasuha. Ketua kampung bersubahat.

Kamaruzzaman Idris (Man Jawa) berkata...

Aku taubat tak mau tipu orang kampung lagi. Tolong aku. Aku tak nak makan duit haram lagi.

alhusseyn berkata...

aku kira lebih kurang 35 orang aje - cer kira molek-molek..ha! ha!

Tanpa Nama berkata...

man jawa (MJ) bkn michael jackson dah sedar diri ke? tobat sblm mati.

Tanpa Nama berkata...

Aku orang Kg Ara Payung akan tetap sokong Umno kerana Pas sudah jadi parti munafik

Tanpa Nama berkata...

memet ar..artis pmpuan dtg..dpe xnk tgok..lg2 pk cik tua yg dulu trgila2kn artis tu dulu..tepuk dada..kalau sakit pergi hospital..

yob rizab berkata...

oghang ara payong dah cerodek!

Tanpa Nama berkata...

Aku orang Kampung Ara Payung tetap sokong Pas kerana UMNONGOK terang-terang menentang Islam. Rasuah bertambah dengan UMNONGOK. Rasuah bermaharaja lela. Penyalahgunaan kuasa menjadi agenda. Pemimpin jadi pembunuh. Fikir-fikirkanlah. Baliklah ke jalan Allah wahai ahli UMNONGOK. Jangan kerana ideologi pati, Melayu berpecah.

Kamaruzzaman Idris (Man Jawa) berkata...

Aku dah taubat dan kembali kepada Islam. Aku sokong Pas. Hidup PAS.

Tanpa Nama berkata...

aku orang ara payung,malam tu ceramah midah tak ada permit kata cikgu wazer

Tanpa Nama berkata...

kepada ketua kampung ara payung,mana peginye pemuda ara payung?kah...kah..kah...

muhibbah berkata...

man kancil bila bubar je parlimen jumpa aku

belengkor berkata...

cantik......

Anak Ara Payung berkata...

ketua kampung ara payung dah kecut telur dan cikgu wazir tu dah jadi lalang jangan kome tak tau

anak perantauan berkata...

anak perantauan setuju ape yg dikatakan oleh penduduk kg ara payung,takbir!!!!!tak silap teman cikgu wazir masih ngajo lagi,ngapa ceramah BN depan rmh.kome nak tau cikgu wazir peronah kena pukul org kg batu nak tau apa sebabnya kita tunggu esok teman ceritakan.........

Anak Ara Payung berkata...

Cikgu Wazir tu kuat rasuah jangan kome tak tau. Rasa-rasa dia dah pencen.

Akulah Aku berkata...

Banyak bebeno nama MAN di Ara Payung ni. Ada Man Kancil, Man Toga, Man Jawa (paling popular kerana selalu tipu dan ambil duit orang), Man Mawas, Man Totot, Man Gagap, dan entah-entah apa lagi Man. Itu tak masuk lagi Superman, Spiderman, Batman, Flashman, dan ..........

ara payung berkata...

aku tak kesah lantak komele,yg pentingnya aku dah bejaya buat ceramah pas di ara payung.TERIMA KASIH UST RADZI ZAINUN.drp pemuda ara payung

Greenboy berkata...

Teman rasa si Zura tu bukan dia menungkan orang x datang ramai, memang pun program diorg x de org nak datang, tp sapa pulak yg order bangku yg lebih tu.. dah le bangku yg ada pun x penuh ni order lagi.. susut le duit dia...

Akulah Aku berkata...

Si Zura tu dah pening. Eh...eh...eh...tadi dia nampak ramai yang datang dan duduk atas kerusi merah tu. Kome tak nampak ke? Kan penuh tu dengan orang makan kuetiau goreng. Sampai si Zura tak menang tangan nak layan. Itu yang dia tercegat tu kerana penat...penat fikir budget lari.