Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 2 Jun 2012

Exco Kanan Kerajaan Perak tak ada Maruah?


Apa maruah seorang Dato' Hamidah Osman, seorang Exco Kanan Kerajaan Negeri Perak yang juga Ketua Penerangan Wanita Umno Malaysia mengganggu program PAS terutama di Dun Sungai Rapat iaitu dun kawasannya.. Sepatutnya pembangkang ikut kerajaan.. Tapi udah terbalik plak kat Perak ni..

Lebih lucu lagi setiap ceramah mesti tidak kurang 2 kali naik pentas.. Tak malu ke? Apa maruah kamu sebagai seorang Exco? dah macam tak ada adab naik pentas banyak kali.. Hahaha..

Udah le yang datang tu kamu angkut dari mana entah.. sogok dengan kueytiaw goreng dan air kelapa kepada mak cik mak cik tu...


Baru-baru ini Midah juga udah jatuhkan martabat seorang artis yang juga penjual gelang yang berjaya iaitu AC Mizal.. Selalunya di buat persembahan dihadapan ribuan hadiri... tetapi baru-baru ni Midah ajak dia ceramah di hadapan ratusan bangku.. Hahaha..

Udah2 le.. pastu kata aku tipu.. Kata aku tangkap gmbo takda orang sebabnya baru start 10 minit.. Usah le nipu Kak oii.. Orang tak bodoh..


Dengo cerita ceramah Aishah Rabu ni Midah akan kaco juga.. Khabarnya nak buat majlis pecah tanah.. majlis pecah tanah malam-malam buta? HAHAHAHA.. Tengin? Meroyan?

Fikir-fikirkan..

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biarkan je laa x boleh. Seronok dedahkan aib orang? Doa sajalah agar si polan itu diberi hidayah dan agar terbuka hatinya. Perlukah untuk disebarkan segala perihal buruk parti lawan? Kita sebagai orang yang memperjuangkan Islam perlu bijak dalam membuat tindakan. Jangan sampai mereka kata sebar video lucah tidak apa disebabkan perangai kita yang suka aibkan orang. *nasihat*

Tanpa Nama berkata...

Keaiban kerajaan zalim perlu didedahkan di khalayak ramai agar masyarakat tidak lagi tertipu dan terus menyokongnya

maylove berkata...

dedahkan selagi ada pekong didada umno porno biar srmua orang tahu bahawa mereka adalah kerajaan korup penuh najis berfosa jika kita sokong mereka kan.

yob rizab berkata...

dedah untuk kebaikan tak ape!

alhusseyn berkata...

kalau nak ramaikan orang, Hamidah Osman @ Hamidah BP kena buat tarian bontot!

JAKA berkata...

hamba setuju adakan tarian bontot oleh umno.

tp bukan dari korea...tarian bontot zul kulim, umi hafilda, saifool, zharain, ezzam dan jangan lupa penari utamanyaaaaaaaaa...

dr hassan ali.

Tanpa Nama berkata...

buat apa mende di batu gajah deme orang pekan memang tak duduk bawah tumpurung ce kome datang buat di kg gajah biar besor sikit mate orang kampung ni deme ni le yg benor kene tipu rezab melayu tige batu kiri kanan yang kenyang sape cube kome tanya generasi mude sekarang mane deme ni nak cari makan tanah udah tak ade

Ara Payung reisdence berkata...

rupa-rupa tok lebai Pas suka lihat bontot Dayangku Intan sebab tu beriya-iya benar mereka lihat sampai tak berkelip mata

Kamaruzzaman Idris (Man Jawa) berkata...

Midah tu memang BUDUS

Tanpa Nama berkata...

Kome tak tau ke, Hamidah Osman tu le AJK Tarian Bontot Tonggek.