Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 16 Mac 2011

Ahmad Fedtri Yahya pengacara TV3 sertai PAS?



Pengacara TV3, Ahmad Fedtri Yahya kelihatan di Talkshow bersama Bob Lokman di Kota Damansara sebentar tadi. Syukur alhamdulillah, ramai selebriti yang dekat dengan perjuangan kita.. Allahuakhbar!!


9 ulasan:

Awanama berkata...

bnde nie bkn leh cye sgt...bukti x kukuh pown....
1.gmbar mreka brasingan...
2.klihatan tmpat brlainan...
3.gmba BOB, sdg brceramah di dlm msjid...sdangkn Fedtri duduk dmeja dan memegang fon...(dlm msjid mmg dsediakn meja utk pngacara ker??)

Awanama berkata...

mmg x perlu percaya 100% tapi kalau betul sekali pun...insyallah tiada mudarat pun.

drp pemuda ampang

Awanama berkata...

Terpulang kpd individu utk percaya atau tidak, namun sesungguhnya perkhabaran dari mereka yang meletakkan al-quran, hadis, ijma, qias sebagai landasan perjuangan tidak harus dipandang sepi.

Semoga hidayah keatas kita yg sayangkan Islam.

Awanama berkata...

Al-Hamdulillah, Allah selamatkan mereka dari bergelombang dengan dosa dan membuat fitnah kepada umat Islam. Semoga Allah SWT mengampuni dosa-dosa mereka dan dosa-dosa kita semua. Amin Ya Rabbal Alamin.

nun manjung berkata...

Yang aku tahu Fitri pernah cakap dalam MHI bob lokman dah insaf. Itu je. Tapi puak2 yang tak tau malu tu terus pukul canang yang Fitri sudah menyertai pas pis pus. Punya la bangang puak2 tu kan...

Awanama berkata...

betul. bodoh punya org buat tag ntahapahapa. fitri ialah seorg pengagum mahathir.

Awanama berkata...

itu hak masing2 nak masuk pas ker, umno ker, keadilan ker etc... yang penting niat hati kita tu sebenarnya kena baik... islam tak cakap pun tak boleh masuk mana2 parti... islam cuma cakap kita mesti bersatu padu tanpa mengira kaum.... tak faham ler duania sekarang nie bukan nak tegakkan agama kita... tapi dok kecoh nak tegakkan parti masing2... tegak sangat ker... macam semua senget jer...

Awanama berkata...

lain kali kalau nak bagi orang percaya ambik jer borag permohonan dia, skan postkan dalam blog nie. Kalau setakat gambar jer bukan bukti kukuh.

Awanama berkata...

Alhamdulillah.. hanya Allah saja yg tahu benar atau salah, bersangka baiklah moga2 dia berada di jalan yg di sukai Allah swt.