Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 9 Mac 2011

Apabila Mudir Sekolah Mengandung Bersuara...

Aku cukup benci dengan UMNO ni bukannya apa, bukan sebab namanya UMNO tetapi kerana perangai pemimpin-pemimpinya macam setan, suka menipu, rasuah, salahguna kuasa dan bermacam-macam lagi perkara maksiat yang terdapat dalam UMNO.. boleh dikatakan UMNO adalah maksiat..maksiat adalah UMNO..cukup sinonim. UMNO tidak akan berubah dan laungannya untuk berubah adalah retorik untuk mengaburi mata rakyat sahaja. Kepayahan dan kesusahan hidup rakyat Malaysia sekarang adalah disebabkan UMNO. UMNO adalah liabiliti kepada rakyat..Rakyat hidup menderita tetapi pemimpin bersenang lenang dengan kejerihan duit rakyat..

Seorang pemimpin terkenal UMNO di selatan tanahair ini adalah Mudir Sekolah Mengandung...terkenal sebab tubuhkan sekolah mengandung dan rasuah. Apabila Mudir Sekolah Mengandung ni membuka mulutnya.. amatlah busuk.. seantero alam maya terbau betapa busuk mulutnya kerana percakapannya adalah kencing hancing, takde yang betul melainkan bohong belaka.. Dalam temubual dengan media pencacai UMNO baru-baru ni, Mudir ni berkata "Dia (PAS) sudah kalah, dia (Nik Abdul Aziz) salahkan orang pula, kemenangan BN satu kemenangan yang sahih, bersih, telus dan ikhlas".

Kau orang semua boleh percaya ke Mudir ni tak merasuah semasa PRK Merlimau? Bersih, telus dan ikhlas sangatkah Mudir ni? Lembaga Displin UMNO yang dipengerusikan oleh Tengku Ahmad Rithauddin mengatakan Mudir ni rasuah semasa Pemilihan Agung UMNO yang lepas tetapi malangnya rakyat negeri tersebut amat bahlol dan tolol..tetap mengangkatnya sebagai pemimpin...

Aku yang berulang alik ke Merlimau selama kempen pilihanraya, nampak kelakuan dan gelagat Mudir ni dan melaun-melaunnya dengan jelas. Cukup jelek dan meluat!! Apa.. buat jalan tar sampai ke rumah masa pilihanraya bukannya rasuah? Pemberian barang-barang keperluan semasa pilihanraya bukannya rasuah? Menabur pelbagai janji semasa pilihanraya bukannya rasuah? Memberi duit semasa mengundi bukannya rasuah? NGO 1Malaysia, yang dikatakan membuat pelbagai aktiviti seperti jamuan makan, memberi hadiah menghabiskan dana sebanyak RM200 ribu..dimanakah datangnya duit sebanyak ini? Duit Mudir ni ke? kirim salam..Ini belum didedahkan kos keseluruhan pilihanraya serta penggunaan jentera kerajaan untuk kempen UMNO Be eNd.

Kerja-kerja khianat ala lanun Somalia juga giat yang dilakukan oleh melaun-melaun ni..pecah cermin kereta, pancitkan tayar, koyakkan banner dan poster..inilah tugas-tugas mereka sepanjang PRK Merlimau...menyebarkan fitnah dan dakyah.Sehingga diberitahu..ada penduduk yang menghalau petugas-petugas PAS dan PR untuk datang berkempen ke rumah..Apa ke bodoh sangat mereka ni, termakan dengan dakyah UMNO!! Selagi UMNO memerintah beginilah nasib dan pemikiran rakyat.. rakyat akan terus susah dan terhimpit, kerana kesusahan adalah senjata ampuh UMNO untuk memperbodohkan rakyat.

Pergi JAHANAM dengan UMNO!!
Pergi MAMPUS dengan UMNO!!

addin

Tiada ulasan: