Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 16 Mac 2011

Kepada para blogger, hentikan main isu pemilihan!!

http://abunuha.files.wordpress.com/2009/06/pemimpin.jpg?w=460&h=305

Aku tak berapa suka la isu pemilihan parti ni.. Ramai blogger-blogger 'kita' buat spekulasi tentang pemilihan terutama jawatan Timbalan Presiden PAS. Pemilihan lambat lagi, tetapi cerita ini sudah menjadi perbualan dan cerita hangat di beberapa blog. Malaysiakini yang memulakan cerita itu seterusnya di main-mainkan oleh blogger lain.

Kita perlu tahu konsep syura. Kita perlu tahu konsep jemaah.Isu- isu sebegini haruslah dibincang secara 'private'. Bukan dijadikan isu besar di dalam blog. Saya yakin isu ini akan dimain- mainkan oleh blogger-blogger UMNO. Ini akan menjadi modal mereka dan merugikan PAS. Jangan kerana nak tingkat hits blog anda, kita telah membuat benda yang merugikan PAS dan Pakatan Rakyat.

Harap blogger lebih prihatin dan memikirkan impak atas isu-isu yang dibuat. Tulislah berita yang memberi manfaat kepada parti, bukan menjatuhkan parti.

ini pandangan peribadiku.. wallahualam...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu fikiran hang,fikiran aka lain pula,,,,,Berkempen dari sekarang lah.

pas cawangan saja berkata...

tapi sheikh,pendapat ana dan ramai lagi teman ana yg ahli PAS di cawanagn merasakan ustaz nasa tak perform.unutk kemajuan PAS sendiri kita perlu ada tim. pres. yg baru.

malaysiandotcom berkata...

bhai den setuju bonar dgn ekau