Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 25 Jun 2012

Kak Midah! Boleh ke kita nak buat ceramah kt Dewan?


Assalamualaikum Adun ku dan MB mahkamahku!
Nak tanye sikit boleh?
Kita daripada PAS nak buat ceramah, boleh tak kita nk guna dewan orang ramai?
Al Maklumlah, kita tak ada TV, Radio pon tak mandang..
Harap permintaan kami boleh la, tak de lah isu orang Umno sakit telinga..
Lagipun dewan tu bukan mak bapak kome punya..

Cakap jangan tak serupa bikin, bagi la kami dewan.. tak ada la timbul isu ini... boleh tak!!!??


http://3.bp.blogspot.com/_j4ailmvJwiY/TNYDr-uue9I/AAAAAAAABsA/aoCCX5vBgBk/s1600/sahab.jpg
Kapten Sahak oh Kapten Sahak.. haha..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Klau ikut gangguan,bnyk lg gangguan yg di buat oleh puak BN.Di Gugusan Manjoi aku dh naik meluat tngk AP Tambun tk sudah2 merasmi kn bnda yg tk perlu di rasmi kn.Pintu gerbang lh,rumah kedai yg dh ada tuan,pasar le dn mcm2 lg.Stiap kali ada perasmian ada le jln yg di tutup.Lg runsing aku tngk.

Tanpa Nama berkata...

Bila rasmi maknanya ada peluang pekerjaan. Kau tu yang pendek akal. PAS bersengkongkol dgn DAP, bakal hancurkan negara, melayu & islam. Tak sedor ke DAP tu siapa? Pegi baca sejarah. Awal2 lagi dah DAP kata..langkah mayat aku dulu..tu pun tak paham lagi..pikir2 le yop. KAmu semua tahap kebencian dah kuasai pemikiran..syaitan dah tutup pemikiran kamu.

Tanpa Nama berkata...

ape ke mangkuk benor mike ni yop..org cerita pasal runsing, mike cerita pasal sejarah DAP..lama benor dok dgn umno. tu yg bengap melampo sgt tu..

Tanpa Nama berkata...

nk ngate org, dia lg terok. bukak mata, bukak hati, sape yg hancurkn negara ni..? lbh 50 thn memerintah org melayu tahap tu juge. tak kemane pun. katanya dia la pejuang bangse, agame dan negare. nyudahnya bangse tah kemane, agama langsung le. negare ropetu le juge...