Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 16 Mei 2012

Weh Kak Midah! Tak tau ke itu HARAM??



Oit.. Tak tau ke orang perempuan salam dengan lelaki bukan mahram itu haram? aish.. dosa yong.. nanti orang yang ngundi kamu pon tanggung dosa sebab pemimpin yang dipilih buat perkara yang Allah larang.. huhu.. malas ajo la.. die pon dah tau..Umno pon bukan tau halal haram.. hehe

Sebenornya bukan nak cerita pasai tu sgt, nak cite pasai ceramah esok (17 mac).. Semua orang tau, Midah akan buat ceramah kt sebelah ceramah PAS esok. (tengok bawah)



Rumput pon dah mesin, khemah pon dah sampai.. Menurut tuan rumah tapak ceramah PAS itu, Orang-orang dekat ceramah PAS tu pon dah diberi warning suruh hadang jalan dengan kereta la.. katanya ada nak tarik bantuan la.. ape la.. macam-macam.. aku pon tak paham..

Kalau nak sangat berceramah, jom la duduk satu pentas. Berdebat.. Ada berani ke????

Dulu Midah ada ngajak debat, pastu Ustaz Radzi sebagai calon PAS Dun Sungai Rapat beri respon sahut cabaran awal Hamidah dan tersiar Sinar Harian bertarikh 11 Ogos 2010 yang berbunyi

“ Saya cabar beliau untuk bersemuka dengan saya di atas pentas dan kita panggil penyokong kedua-dua parti akan menilai sendiri malah saya akan jawab segala tuduhan yang dilemparkan kepada saya”.

Pihak PAS dah menjawab serta menyahut seruan cabaran pihak Kak Midah melalui kenyataan Sinar Harian bertarikh 14 Ogos 2010 (lihat gambar bawah).




Sebagai jawapan pihak Kak Midah beri respon dan telah memilih untuk berdebat di masjid sepertimana disiarkan kenyataannya dalam Sinar Harian bertarikh 17 Ogos 2010 (lihat dibawah).


Ustaz Radzi udah jawab cadangan tu dan katanya PAS memang udah bersedia untuk debat dimana-mana masjid sepertimana kenyataan pihaknya dalam Sinar Harian bertarikh 21 Ogos 2010(lihat dibawah).


PAS juga mengesorkan diadakan di tempat terbuka untuk memberi ruang yang selesa kepada kaum bukan melayu untuk turut serta.

Tapi selepas tarikh 21 Ogos 2010, Kak Midah membisu.. diam terus... 2 minggu lepas Ustaz Radzi cabar lagi sekali.. ternyata kak midah tak berani.. penakot.. langsung tak respon!

Sah HAMIDAH penakot!!!

Ape pon.. semoga berjaya esok.. kerja terkutuk itu menggambarkan kamu x yakin akan dapat pertahankan kemenangan.. kamu pon bukan confirm bertanding pon.. hehe..

Kerja burukmu itu juga memberi impak positif kepada PAS sebenarnya.. rakyat lagi menyampah.. orang Umno pon meluat..

Wallahualam..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kak midah mana ada buah plio...dia cuma ada buah dada aje..

Abu Syaukah Filmanzil berkata...

la...ingatkan garang sangat tu berani...rupanya takoooot....

Tanpa Nama berkata...

Biasalah perangai UMNO gitu. Buka gelanggang, silat sorang-sorang. ketua Kak Midah pun gitu, contoh DS Najib. Sedap-sedap kata Anwar dan Pakatan Rakyat begitu-begini, tetapi bila DS Anwar ajak berdepat, kantoi.

Tanpa Nama berkata...

Hancoorr umno..

ajib london berkata...

ken yu stop it. plis la stop it

Tanpa Nama berkata...

itu tanda hamidah dah sampai umur dah..sudah sudah le ..banyak duit engkau dan adik engkau zura tu melantak dah..dah kaya sangat dah..bukan engkau nak bawak mampus pun duit banyak tu betina ooiii..

nak cakap dosa..memang engkau dgn adik engkau takda ugama pun..

sat lagi ada le sg rapat yang bacul tu jawab..he he..dah dapat balak dengornya..semuga kena hempap dengan balak tu satu hari nanti..biar engkau mampos..