Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 24 November 2010

Buat si blogger UMNO yang tengin..

Semalam satu blog umno milik bekas Setausaha Parti Keadilan Rakyat Selangor telah menyiarkan satu cerita mengenai Ahli Parlimen Serdang.KLIK SINI.

Didalam blog tersebut bloger UMNO tersebut telah mempertikaikan Ahli Parlimen Serdang tersebut yang tidak memakai tudung ketika berceramah di pentas PAS.Adakah lu orang semua boleh menilai tak betapa bodohnya blogger UMNO ni.Kalo Ahli Parlimen Serdang tersebut merupakan seorang muslim memang la Gua pun panas la jugak tapi dia ni bukan seorang islam.Jadi aku pun paham.Kalo Gua tanya soalan macam ni kat budak sekolah tadika pun Gua rasa budak sekolah tadika pun leh tau punye.

Yang jadi masalah sekarang ni hanya bloger UMNO yang bodoh lagi bagang ni je.Dia mempertikaikan orang yang bukan islam yang tidak bertudung.Lagi satu melaluai apa yang bloger UMNO ni tulis dan terselah dengan jelas tentang kebodohannya ialah dia terlalu mempertikaikan Ahli Parlimen Serdang yang tidak bertudung dan dia lupa mempertikaikan orang islam sendiri yang tidak bertudung.

Sepatutnya blogger UMNO ini mempertikaikan mereka yang mengaku beragama islam tetapi tidak bertudung seperti ini

Sepatutnya gambar macam ini lah yang patut kita pertikaikan kerana di dalam gambar tersebut jelas menunjukan kedua-dua wanita tersebut beragama islam tetapi tidak menutup aurat.Bloger UMNO yang terlampau bodoh tu mempertikaikan gambar seperti ini pulak

Sekali lagi aku jelaskan bahawa ahli parlimen ini bukan beragama islam.Jadi dia tidak terikat dengan suruhan islam.

Lu orang boleh fikir la betapa bodohnya manusia macam ni.Ada ke patut benda macam ni boleh dia persoalkan.Korang tak terfikir ke kenapa blogger UMNO ni tak nak mempertikaikan gambar-gambar seperti ini

Dan jugak gambar ini


Gua pun tak tau la nak jadi apa la mamat ni....Kalau lu orang nak tau macam mane muke mamat blogger UMNO yang ngok ni....ni ha Gua terpaksa tayang kan....Lu tengok la puas-puas...

2 ulasan:

donk berkata...

memang le si blogger ni bangang..umno kan memang majoriti bangang tahap biawak..dalam bab hukum lagi le bangang..itu yang ada ayat selawat pada ALLAH le pulak...itu dari lebai umno le..

tengok muka blogger pun tengin semacam je..macam mafia ada le...janggut tu pun fesyen yakuza je..bukan ikut sunnah Nabi...

apa pun..biar depa dengan kebodohan depa..

Tanpa Nama berkata...

Bukan saja bangang...tapi itu tanda-tanda munafik kelas satu...