Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Jumaat, 1 Januari 2010

Pas Perlis jumpa kerabat di raja dan anak PM di Kelab Malam ?? Jom Baca !!

Salam Kepada Semua Warga Malaysia.

Tepat jam 12 malam,bunga api meletup sana sini,dan rakyat malaysia sambut lah kelahiran tuhan bagi penganut kritian,tanpa ragu-ragu.

pada jam 11.30 malam,saya dan rakan-rakan saya dari utara,iaitu pemuda PAS perlis meninjau sebuah club yang bernama C***** berdekatan ****.
dengan meminum sebuah coke yang bernilai RM55ringgit,saya melihat anak-anak melayu sungguh gembira berjoget tanpa rasa segan pilu dalam keadaan mabuk.

paling mengejut kan saya dan rakan-rakan terlihat kehadiran anak sultan selangor yang sedang berseronok di dalam club tersebut.
jika tidak salah,saya juga terlihat kehadiran anak PM kita dato seri najib.

saya dan rakan-rakan saya mengambil keputusan untuk meninggal club tersebut. sememangnya ianya sungguh memalukan,dan mencalarkan imej MELAYU.


tepat jam 1.46am. saya dan raka-rakan meninjaun kawansan yang terkenal dengan kegiatan sosial REMAJA MELAYU,iaitu BUKIT BINTANG.
tidak perlu di teka,kawasan tersebut sudah seperti NERAKA! kiri kanan depan belakang di penuh dengan kaki mabuk,pasangan haram [COUPLE] dan mat rempit. mejoritinya anak MELAYU kita. ini kah yang di ajar oleh ibu bapanya? atau diri mereka yang mahu mereka begitu?


fikirkanlah wahai warga MALAYSIA. kita berada di bumi MELAYU,mejoritinya UMAT ISLAM. renungkanlah apa yang allah larang dan apa yang allah suka.
bersyukurlah dengan apa yang kita ada,biarlah kita miskin,hine! yang penting kita tidak rugi di akhirat.


jangan terlalu menjadi hamba kepada duit,sesungguhnya duit boleh melenyapkan rasa kasih sayang kita terhadap seseorang.
sampai disini sahaja cerita kami.


Di Petik Dari:RS ( rakan myspace )

http://bulletins.myspace.com/index.cfm?fuseaction=bulletin.read&authorID=106637821&messageID=6619251521&hash=MIG%2bBgkrBgEEAYI3WAOggbAwga0GCisGAQQBgjdYAwGggZ4wgZsCAwIAAQICZgMCAgDABAjdGvA5a5N7DgQQPh9MZ4%2fcxyZMhFD8RfZGFgRwT0cZBg0sILhj2xCitPH24x1gbBEZ59Cvlu%2fzgXAC%2bRlan6kIAeECa9KeL6uMTuVls3EmRvTUR9f1dVWIzJCR7E%2fjN%2bFQq%2fXLlHVrpC7JEAOdggrY9gPptK%2bwhp3LOG9Irc3bbBoQkmLSnO9Inyy1UA%3d%3d

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ceta anak raja dan pembesar enjoy kat kelab malam bukan perkara baru dan bukan juga dimalam tahun baru. Tiap malam mereka enjoy. Sapa nak usik mereka. Mereka ada imuniti dari segi undang-undang kononya lah. Saya cadangkan lain kali kalau jumpa mereka-mereka ni camkan betul dan amik gambar pas tu tayang kat tenet. Baru betul-betul salam 1MALAYSIA.

Tanpa Nama berkata...

saya sokong !!!!

Mohd Syafiqi Zakaria berkata...

sokong sangat2!!!