Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Khamis, 28 Januari 2010

Najib 1 Malaysia tak sanggup tengok gambar ni..

(foto: Bernama)


(foto: Harakahdaily)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFsbUlOhAxQmu_DxHqwKZ3Yczq0u9BGlnOhKjYhovHGFO_LHv_yb7hDSAm_ckuuy2yR8uLfNouY06LVLrsgNEU-l5gd6rZOvi_p1Y8aEDMeDvJNtssXgEhnVpQiwc93F1Ak16CPiIWwfSR/s400/nikaziz.jpg

Foto-foto di atas menggambarkan kemesraan di antara TG Nik Aziz yang beramah mesra dengan sebahagian tetamu yang hadir dalam majlis perjumpaan dengan ketua-ketua penganut agama di Kota Bharu sebentar tadi. Perjumpaan itu turut dihadiri ketua-ketua Majlis Perundangan Agama Buddha, Kristian, Hindu, Sikh dan Tao Malaysia, K. Kamalanathan dan Ketua Kesatuan Agama Kristian Malaysia, Bishop Ng Moon Hing.

Perdana Menteri 1Malaysia yang ingin menonjolkan dirinya sebagai jaguh perpaduan kaum di sebalik kebakaran gereja dan surau serta pembuangan kepala babi hutan di masjid tentu tidak berapa senang melihat gambar kemesraan pelbagai kaum sebegini.

~ pendikar gunung kriang

3 ulasan:

anakmuaallaf berkata...

Mahu Nazak Najib tengok gambar ni..

10 BUDAK HITAM berkata...

UMNO JUARA RAKYAT SATU PENIPUAN !! DI http://10sibudakhitam.blogspot.com/2010/01/umno-juara-rakyat-satu-penipuan.html

Tanpa Nama berkata...

biar lama sikit nazak si najib ni, baru dia tahu siksa dunia. kalau tidak senang-senang je dia siksa orang. Asyik nak dengr cakap bini je, cakap rakyat ni macamana pula.