Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 20 Oktober 2010

Teruk sekali Islam dihina.. Wahai Penyokong UMNO.. Berubahlah!!

Screenshot dan video ini khas untuk penyokong-penyokong UMNO dan ahli 'kipas susah mati' UMNO.. Sila perhatikan baik-baik di mana kah islamic sangat islamic fashion show anjuran perdana menteri kesayangan kowang, Rosmah Mansur.. errhhh silap, isteri perdana menteri, Rosmah Mansur.. yang di urus-selia oleh pihak pengurusan the legend hotel..

Ini versi video dan ini yang anda semua boleh menonton secara live.. Manakala di bawah ini pula versi screenshot yang berjaya saya captured untuk tatapan pembaca-pembaca yang budiman..












Beberapa perkara yang menjadi tanda tanya ialah ;
- Kenapa pengacara menafsirkan rosmah sebagai first lady?

- Di bahagian mana fashion yang dipaparkan adalah menurut konsep islam?

- Kenapa kebanyakkan model kelihatan macam bukan orang malaysia?

- Berapa banyak wang yang rosmah habiskan utk anjur fashion show ini?

- Tujuan/Aim fashion ini sampai atau tidak kepada rakyat?

- Boleh ke kita pakai tudung, tetapi terbuka kat leher, kaki dan dada?

Updated : Lihat gambar dan baca link2 yang diberikan, bukti bahawa ROSMAH adalah penaung bagi fashion show terbabit.. sebab ada orang2 UMNO sudah panas 'mata'..


Link satu
Link dua
Link tiga


Ameno : Aku neh bukanlah complete sangat bab2 aurat neh.. tapi tengokla bebaik.. kita kena akur kepada kebenaran.. mana boleh diberikan nama islamic fashion show kalau pakaian yang dipaparkan langsung tak islamic beb.. jangan buat gila dengan hukum islam.. boleh tak wahai penyokong2 UMNO?sumber

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana ketua agama, mana mufti, mana pesaka.... mengapa dalam hal ini semuanya membisu. sesungghnya Allah itu maha kuasa, tidak lama selepas menyalak hal hal agama untuk kepentingan kuasa, tuhan tunjukan kemunafikan mereka ini. tidak malu ke kepada kaum yang mereka caci, apakah mereka buta dalam menilai perkara ini.

Tanpa Nama berkata...

sesuatu yang amat mengerunkan bilamana manusia mula tidak mengunakan al-quran sebagai panduan hidup.