Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 16 Oktober 2010

Ibrahim Ali Jalani Pembedahan Jantung.. Mungkin sebab terkejut ditarik gelaran? haha

Raja Katak

Ahli parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali kini dirawat di Hospital Pakar Ampang Puteri, Ampang kerana masalah jantung.

Beliau yang juga adalah presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa malaysia (PERKASA) dijadual jalani bedah jantung Isnin ini.

Tidak dapat dipastikan sama ada tekanan yang dihadapinya sejak akhir-akhir termasuk tindakan Istana Kelantan Rabu lalu yang melucutkan gelaran 'Datuk Paduka' ke atasnya itu menyumbang kepada masalah kesihatannya.

Pingat Darjah Kebesaran Jiwa Mahkota Kelantan, (DJMK) itu dikurniakan oleh Sultan Kelantan ketika itu, Sultan Ismail Petra.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan memberi andaian yang boleh dianggap fitnah wahai orang yang ingin membangun sebagai negara islam cakap tak serupa bikin

gimik wang berkata...

x layak untuk memperjuangkan islam jika perangai dan kata-kata umpama nik ajis.2x5..anda dan nik ajis suka berkata-kata sprti org xde akal..akal kontot...brkenaan demo di bukit katil-saya org bukit katil.rata-rata yg hadir bukan suara bukit katil pun,ada yg di import dari luar termasuk cina DAP.gimik politik murahan.

Tanpa Nama berkata...

Saya pun org bukit katil juga. Saya tau apa berlaku. Jiak anda juga adalah pejuang Islam, tak sepatutnya anda menghina dan mengejek org lain apatah lagi kepada Nik Aziz, seorang yang ulama yang terkenal alim di negara ini. Sekurang-kurangnya beliau diiktiraf sebagi pemimpin Islam yang dikatakan tidak pernah meninggalkan solat 5 waktu disamping mengerjakan amal ibadah yang lain. Adakah anda lebih hebat kealimannya dari Nik Aziz. Jamil Khir dan Dr, Mashitah pun belum pernah memperkecilkan kewibaan Nik Aziz. Adakah anda lebih hebat dari Jamil Khir, Dr. Mashitah atau Hamid Othman setidak-tidaknya atau dari ulama muda UMNO yang 40 org itu.

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ini, ramai sungguh UMNO yang menyamar jadi pejuang Islam. Tapi yang musykilnya kebanyakkan pejuang Islam ni... sembahyangnya kadang-kadangnya tak pernah cukup lima waktu.