Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 3 Mac 2010

Ya Allah, berilah balasan kepada pengkhianat ini..

[selipar.JPG]

Ribuan jemaah akan mengadakan solat hajat agar ahli parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri diberikan balasan setimpal oleh Allah kerana mengkhianat perjuangan setelah diberi ruang bertanding atas tiket Pakatan Rakyat.


Ahli Majlis Syura Ulama PAS Ahmad Awang (kiri) berkata beliau akan menganjurkan solat hajat selama tujuh hari tujuh malam supaya Mohsin diberikan hukuman setimpal kerana mengkhianati perjuangan, kecuali dia mengosongkan kerusi Bagan Serai.

“Kita memberi tempoh tujuh hari mulai semalam supaya beliau meletak jawatan. Jika tidak kita akan anjurkan solat hajat supaya Allah menghukumnya kerana mengkhianati perjuangan. Biarlah Allah menentukan bentuk hukumannya,” kata Ahmad Awang.

Bekas Pesuruhjaya PAS negeri Perak itu berkata, solat hajat itu adalah anjuran beliau sendiri dan terbuka kepada pengundi dan penyokong PAS serta seribu pelajar sebuah pusat pengajian agama.

Mengimbau ketika Mohsin dipilih sebagai calon Pakatan Rakyat pada PRU 12 itu, Ahmad berkata, tiada siapa mengenali Mohsin ketika itu dan banyak pihak termasuk pengundi dan penyokong PAS bertanyakan siapakah Mohsin?

'Saya bertungkus lumus memastikan kemenangan Mohsin. Waktu berkempen itu, kita bawa dia, iring ke sana ke mari. Saya (sendiri) cakap pada pengundi, kalau tuan-tuan undi Mohsin, samalah macam tuan-tuan undi saya,” katanya.

Sementara itu di Bagan Serai, kira-kira jam 10 pagi tadi, sejumlah 200 orang berhimpun di depan Pusat Khidmat Mohsin mendesak wakil rakyat itu meletakkan jawatan segera.

Tiada ulasan: