Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Selasa, 2 Mac 2010

Umno suka mengutip sampah yang terbuang

[tadah.jpg]

Tenang dan Fokus seterusnya meneruskan perjuangan. Itu seruan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Badrul Hisham Shahrin berhubung serangan Umno/BN terhadap parti itu sejak akhir-akhir ini.

Menurutnya, keluarnya beberapa kerat pemimpin parti itu yang tiada daya juang sebagai satu proses pembersihan dalam PKR menjelang pilihanraya umum akan datang.

Ketua Cabang PKR Rembau itu juga menyifatkan Umno kian dirimbuni ratusan sampah sarap dengan kegemaran mereka mengutip sampah yang terbuang dalam PKR.

“Kita ucapkan syabas dan tahniah kepada Umno kerana suka mengutip sampah yang terbuang dan saya berpandangan ini suatu proses yang sihat dalam PKR,” katanya kepada erapakatan.com ketika dihubungi.

Beliau memberitahu, adalah lebih baik mereka keluar PKR ketika ini dan bukannya menjelang pilihanraya umum akan datang kerana kesannya pasti berbeza.

“Sudah menjadi tabiat Umno mengumpan dan memancing beberapa kerat pemimpin yang tiada daya juang untuk keluar parti dan saya mengucapkan selamatlah pada Umno kerana gemar menyimpan sampah sarap ini," tambah tokoh anak muda itu.

http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs388.snc3/23708_1393219831783_1270773921_1175226_4627580_n.jpg

Tiada ulasan: