Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 2 April 2011

Petugas pilihanraya dari Perak tiba di Sarawak

Para petugas pilihanraya dari negeri Perak sudah tiba di Kuching petang tadi untuk membantu kempen di sini. PAS Perak ditugaskan untuk membantu kempen di DUN Muara Tuan. Ini adalah rombongan pertama dari Perak dan akan menyusul lagi kemudian.

Misi : Memenangkan Calon Pakatan Rakyat!!!


Timbalan Ketua Pemuda PAS Perak, Ustaz Munir Ali. Batu Gajah Mari !!! cayalah!!!




Sempat bergurau dengan Pak Rahim


Naib Ketua Pemuda PAS Perak, Sdr Salman Saleh






Pengarah Pilihanraya PAS Perak, Sdr Asmuni.






3 ulasan:

GABAI berkata...

ADA FATWA BARU TAK YANG DIBEKALKAN OLEH NIZAR UNTUK PENGUNDI SARAWAK

KOT KOT LA BOLEH MASUK SORGA KALAU PANGKAH PAKATAN

Tanpa Nama berkata...

KORANG PAKAI DUIT APA PERGI SARAWAK?

DUIT YANG AKU SUMBANGKAN, AKU HARAMKAN UNTUK KORANG BERSERONOK.

AKU PUN BERTUNGKUS LUMUS BUAT SUMBANGAN TAU!

Tanpa Nama berkata...

fatwa penyamun kerajaan ader..haram..tp mufti beser le jg periuk dan perut..mufti bangsa..umno sapu tanah dan duit rakyat..duit aku pun ader tauu