Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 30 April 2011

Pegi Mampus la!!!!

Nasihat Najib minta PAS keluarkan PR.... satu cadangan yang maha bodoh dari seorang PM yang memang bodoh.

Kalau betul-betul BN kuat, mengapa tidak UMNO berdiri sendiri tanpa parti komponen BN lain.

  • Kita cadangkan agar MCA dan MIC keluar BN.
  • Tinggalkan UMNO. Selama ini yang merosakkan parti MCA dan MIC ialah UMNO.
  • Selama ini, UMNOlah yang menyebabkan berlakunya salah faham antara agama dan kaum.
  • Larinya undi Cina dan India daripada MCA dan MIC juga disebabkan sikap talam dua muka UMNO.
  • Jom KELUAR BN...!

2 ulasan:

leekonyou berkata...

TANK U PAS LUV YOU PORNJUANG BANGSA 1 MALAYA SAJA UMAH UMAH UMAH ........Sabtu, April 30, 2011
DAP kafir harbi semakin kuat, PAS semakin lemah!!!
pada 4/30/2011 10:59:00 PM Posted by Aspirasi
KUALA TERENGGANU 30 April - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Pas tidak pernah untung apa-apa pun dalam pakatan pembangkang, malah mereka hanyalah menjadi alat kepada parti DAP.

Perdana Menteri berkata, pada pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini misalnya, Pas telah bekerja keras, sebaliknya DAP yang dilihat meraih kejayaan daripada usaha keras mereka itu.

"Kita lihat poster di sini (Terengganu) “Pas ganti UMNO”, realitinya “DAP ganti Pas”, di Sarawak (pilihan raya negeri 16 April lepas), Pas berkempen berhempas pulas, akhirnya, yang untung, DAP.

"Pas, cukuplah dalam pakatan pembangkang, alihlah kepada yang lain, tak masuk BN (Barisan Nasional) pun tak apa, tetapi keluarlah dari pakatan pembangkang,” katanya ketika berucap pada majlis perasmian Pangsapuri Rakyat Pulau Duyong, di sini hari ini. - Bernama .
Terhangat!!! Nik Aziz suruh Anwar bersumpah
Posted on May 1, 2011 by rmf7

Oleh rmf

Rata rata penyokong PAS telah menolak sumpah yang dilakukan oleh Saiful, Eskay yang mana dikatakn tiada didalam Islam dan tidak mengikut syariat yang dibenarkan walaupun telah bersumpah dengan menggunakan nama nama Allah.

Pada hari ini Nik Aziz dan bersependapat dengan Mufti Perlis yang mana menyarankan dilakukan upacara sumpah dibuat oleh kedua belah pihak untuk menyatakan kebenaran.

Dato eskay telah pun melakukan nya didalam sebuah Masjid walaupun ditentang hebat oleh Penyokong PKR yang diketu

udang galah berkata...

PAS dah mula berjaya meletakan partinyer di Sarawak...biar pun kalah...sokongan tetap ada... Umno...tak dapat meletakan orangnyer disana.... DAP menang memang patut pun di kawasan Cina... dan apa yang penting...undi BN semakin berkurangan...nak kata PAS jer bekerja keras tapi DAP dapat undi...adalah kenyataan bodoh lagi bengong... BN yang duk keras kerja tu...kau orang tak persoalkan lak... habih tu mengapa kerja keras BN tu masih lagi mengalami kekalahan...bodo tahap piang ler penyokong BN nie...