Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 25 April 2011

Aku sokong artis yang 'Alim' sebegini Masuk UMNO!!!

http://mediamalaya.com/wp-content/uploads/2010/10/ac-mizal.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2328/2277669484_2a0f2ebe11_o.jpg

http://www.liriklagu.com/photo/ACMizal02.jpg




Gembira sangat aku dapat tahu artis yang sebegini masuk UMNO. langsung tak beri kesan kepada PAS. Malah memberi kredit kepada PAS. Kerana rakyat boleh nilai...

Ramai artis yang masuk PAS atas kesedaran mereka sendiri. Setelah bergelumang dalam bidang yang lalai dan melalaikan orang, kini mereka berubah menjadi pendakwah.

Jadi tak perlu lah bangga dengan mereka ini. tak akan di sanjung orang malah di pandang buruk masyarakat. Lainlah kalau AC Mizal dah berjambang dan berserban dan isterinya menutup aurat serta menjadi pendakwah. Baru la aku hairan kenapa mereka masuk UMNO.
Ini tidak, AC Mizal masih dalam arena hiburan yang melalaikan umat Islam.. sikit pun aku tak hairan... Jadi.. Selamat datang medan politikus UMNGoK!!!

_____________________________________________

Mereka ini sertai PAS atas dasar kesedaran dan mahu menjadi pendakwah..

https://lh3.googleusercontent.com/-AxaZ2jnVQoQ/TWoQeb57z6I/AAAAAAAAIb8/ws4njL-rlGw/s1600/DSC_3192.JPG

http://ntvirus.files.wordpress.com/2011/03/dsc_5363.jpg?w=160&h=240

http://img354.imageshack.us/img354/966/akhil1gx1.jpg

12 ulasan:

BLUEBOX berkata...

BOB NAK JADI PENDAKWAH ???????? RETI KA MAMAT TU BERDAKWAH

PAS BUKAN DOK BERDAKWAH TAPI BERKEMPEN NAK MENANG PILIHANRAYA

BODOH N BANGANG N MANGKOK BETOI

Tanpa Nama berkata...

Sokong Blue Fox..apa Bob Lokman tu background dia baguih sangat ka?

Bangang punya juak PAS..patut la otak hangpa celaru..asal ja pakai jubah, serban besar bakul, janggut ciput, pakai mempergunakan hadis dan ayat al Quran korang dah sanjung, taksub...

Tgk Akhil hayy tu pun dah la..keluarga cerai berai pasal dok kejar wahida wassini..nak jadi contoh mmcm mana..

Ustat apa mcm ni..dulu dok kutuk wahida tu tergedik2..ropanya dlm hati menaruh rasa..anak bini campak entah ke mana..

Dulu si akhil tu serban sentiasa atas kepala la ni kawen sama artis serban ilang ntah kemana...tgk la kat astro tu..mcm sesumpah...dalam PAS pakai serban ...masuk astro serban ilang?

Orang mcm ni nk percaya kata2 dia...ceramah pun banyak mengata orang ja...

Sama la dgn bob lokman tu pun...apa bob lokman ni tinggi ka ilmu agamanya?? takat berceramah kosong x guna..

Tapi itu la yang org2 PAS suka dengar..ceramah merapu..tu pasal senang dibodoh2kan...dengar pun ceramah mengarut ja...maki hamun, caci maki, kafir kan orang..

Bukan nak buat majlis ilmu...Islam apa mcm ni...Islam yang dibawa Rasulullah S.A.W x da mcm ni...

Islam PAS ni retorik ja semata-mata..Isle PAS ni Islam plastik...cuma nak undi ja..

X da perlaksaan Islam dalam PAS.. takat ceramah jerla ...sekali kena jerkah dengan DAP..kecut telur...terperosok celah kangkang..

Pejuang Islam apa nama mcm ni....Sudah la..dulu kononnya perjuangkan Hudud..la ni dah tido sebantal dengan DAP diam pasai apa!!!

Kata DAP dah terima Islam..apa lagi buat la draft Hukum Hudud..laksanakan..jgn nak tunding jari kat UMNO la pasai ni..

UMNO hangpa kata x ikut dasar Islam, la ni PKR dgn DAP tu ikut dasar Islam kan...apa lagi laksanakan Hukum Hudud hangpa...

Cakap ja pandai...tgk apa jadi kat Selangor la..DAP jerkah sikit pulang balik arak..

PAS kelantan nak haramkan judi, sekali DAP jerkah terus x jadi, kata nak kaji dulu..pejuang Islam menatang apa ni??

DAP dominan ka kat Kelantan???

Sendiri mau ingat la..PAS bukan parti yang perjuangkan Islam, tapi parti yang berdendam dengan UMNO dan mempergunakan agama untuk meraih undi ja...

Tanpa Nama berkata...

Berdakwah ???? Hahahahahaahah

Lawak lawak lawak

Kuang kuang kuang

RemBat© berkata...

Salam tuan rumah
mohon link blog kartun dari milo suam:
kartunjahanam.blogspot.com

Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

bob bedakwah...dengar dulu apa dia kata..menyuruh org melakukan kebaikan tu pun berdakwahlah walau sepatah kata...kata guna dacing kena la timbang2 kan..gunakan akal dan hati yg bersih sebelum membuat keputusan...

Tanpa Nama berkata...

Anwar kata jam Omega berada dalam simpanan saya jangan risau dalam video seks itu bukan saya, ludah muka saya jika saya pembohong

Soalan: Dimana jam Omega?
Jawapan Anwar: Awak wartawan dari mana.

Soalan: Dimana jam Omega?

Jawapan Anwar: Ini semua wartawan dari perkakas Umno.

Kenapa susah sangat nak jawab, kalau jam ada dalam simpanan awak

Jom kita fikirkan bersama...

Tanpa Nama berkata...

kenapa umno tak nak laksana hukum hudud? cakap umno memperjuangkan islam...jawab le umno ooiii...

Tanpa Nama berkata...

kenapa umno tak nak laksana hukum hudud? cakap umno memperjuangkan islam...jawab le umno ooiii...kenapa?..takut?..kena potong tangan..

Tanpa Nama berkata...

wahai bluebox dan seumpamanya
Insaflah jangan jadi banggang
Bob dah insaf kamu semua bila lagi ni
laa omnongok berdakwah kena tinggi ilmu agamanya nya ke. Sebab tu lah ahli agama yang ada dalam umnongok tidak dapat mendidik ahlinya kerana belum boleh berdakwah.ilmu tidak tinggi lagi
Sampai kiamat le umnongok dok lagu tu jahil. Ya Allah kau ampunkan bluebox dan kawan-kawannya kerana mereka jahil. kalau mereka masih tidak insaf kau laknatkan mereka sebagaimana kau turunkan burung ababil memusnahkan tentera abrahah. amin

Tanpa Nama berkata...

wahai bluebox dan seumpamanya
Insaflah jangan jadi banggang
Bob dah insaf kamu semua bila lagi ni
laa omnongok berdakwah kena tinggi ilmu agamanya nya ke. Sebab tu lah ahli agama yang ada dalam umnongok tidak dapat mendidik ahlinya kerana belum boleh berdakwah.ilmu tidak tinggi lagi
Sampai kiamat le umnongok dok lagu tu jahil. Ya Allah kau ampunkan bluebox dan kawan-kawannya kerana mereka jahil. kalau mereka masih tidak insaf kau laknatkan mereka sebagaimana kau turunkan burung ababil memusnahkan tentera abrahah. amin

Tanpa Nama berkata...

kalau dah name artis tu mesti ade jek buat taik nye .. ko tunjuk pic AC cmtu ce ko tunjuk plak pic Bob .. jgn lah bias .. Islam tak bias ..

Tanpa Nama berkata...

Pic Bob lokman sebelum masuk pas memang sebijik macam artis lain sebelum ada kesedaran.. Buat apa nak bandingkan dengan pic dulu yang sebelum ada keinsafan lagi. Nak banding sebelum berubah dengan yang telah berubah memanglah berbeza.. apa motif kau wahai anon mangkuk 11 April 2012 9:30 PG? habis tu sahabat Rasul, umar sebelum Islam adalah kejam dan selepas Islam dia telah berubah maka adilkan nak menuduh dia tidak iklas memeluk Islam sebab dulu dia kafir dan zalim?.. apa punya bongok soalan daaaa...septikal pimikiran UMNO.. macam 'kafir quraisy'.