Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Jumaat, 23 April 2010

bukti sokongan kepada BN meningkat

Empat keping gambar yang dirakamkan ketika ceramah oleh Ali Rostam mengesahkan kenyataan Muhyiddin yang mengatakan sokongan kepada BN semakin meningkat..

Perlu diingatkan diakhir ceramah itu ada cabutan nombor bertuah..


Sokongan kepada BN semakin meningkat, kata Muhyiddin

HULU SELANGOR, 22 April —Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata sokongan terhadap Barisan Nasional pada pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor Ahad ini semakin meningkat.

“Saya dah lama di Hulu Selangor. Dapat lihat makin ramai yang sokong BN. Malam ini hadir lebih 500 orang, “ katanya ketika berucap di Rumah Umno Johor di Batang Kali malam ini.

Bagaimanapun, Muhyiddin berkata beliau yakin dalam hari-hari terakhir mengundi ini akan keluar banyak cerita tidak baik dan meminta para pengundi supaya sedar mereka berada di landasan yang betul.

“Yang penting pilih calon yang mewakili parti yang ada hala tuju yang jelas,” kata beliau.

Pilihan raya kecil itu menyaksikan calon BN P. Kamalanathan ditentang Datuk Zaid Ibrahim daripada Parti Keadilan Rakyat.

Menurut Muhyiddin, selepas 16 September 2008, BN semakin kukuh manakala PKR pula yang diketuai Datuk Seri Anwar Ibrahim semakin meretak.

“PKR umpama bangunan lama yang semakin meretak. Saya fikir tidak lama lagi Anwar akan terkontang keseorangan,” tambahnya.

Anwar telah menguarkan-uarkan bahawa beliau akan membentuk kerajaan persekutuan yang baru sebagaimana dijanjikan 16 September 2008, tetapi tidak menjadi kenyataan. — Bernama











Satu peningkatan yang mendadak!! tahniah


http://darisungaiderhaka.blogspot.com/

Tiada ulasan: