Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Selasa, 13 April 2010

Batu Gajah Di pukul ribut..

Batu Gajah telah pukul ribut. Kejadian itu kira kira pukul 6.20 petang.. Banyak pokok pokok tumbang. Sehinggakan banyak jalan terputus hubungan.


Antara tempat yang teruk adalah sekitar SMK Sultan Yusssuf. Banyak bumbung- bumbung kelas berterbangan. Banyak pokok di dalam kawasan sekolah tumbangSaya juga pergi menunjau di Kampung Ara Payung. Banyak rumah telah rosak teruk.

Saya berjaya tangkap beberapa gambar menggunakan telefon bimbit saya.












maaf. gambar kurang memuaskan.

2 ulasan:

matkambing berkata...

baguslah bro, buat cerita tempatan! tq.

Tanpa Nama berkata...

Atap esbestos offc saya pon trbang 2,3 keping mengakibatkan air masuk bergenang dalam bilik.Nasib baik PC ada 3 tak kena CPU.Tapi monitor kena sikit.
Offc saya kat simpang lama ke MTD hihihi