Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Khamis, 4 Februari 2010

Zamry Haram buat solat hajat di kediaman MB..

MB Haram, Zambry Kadir akan buat solat hajat di kediamannya pada 6 Februari lepas Maghrib. Nak mintak Allah selamatkan kerajaan haram jadah. Semua dijemput hadir..

hahaha.. Bukan senang nak tengok deme buat program ni.. Mungkin dia dah tau kalah. . haha..

http://1.bp.blogspot.com/_rbqlI_m1Ahg/ShVttVU4hhI/AAAAAAAAD9c/zztzqmWoR9g/s400/mb-haram-degil.jpg

sila komen
....

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoi babi, orang islam nak buat solat hajat pun salah ke..... memang babi gampang la puak puak kau ni...

Salam bro, dengar kata anak bloggers kita manjunmari yang dok belajo di maktab dah jadi jalang betul ke?dengar kata malam malam dok berdisko je, lepas tu mabuk mabuk dan lepas mabuk apa lagi....dot dot dot

Tanpa Nama berkata...

Sebagai orang islam elok benor le mengadakan solat hajat mohon hidayah dan petunjuk allah taala lagipun solat hajat ni bukannye hak eksklusif mana-mana anggota parti...?

Wee Phak Yew berkata...

Yes!!
Haiyaaa.... itu anon 7:23 cakap tatak baik lohh,itu orang muselim punya stail cakap ka? jangan itu macam la bro! Saya kawan banyak haji sama lebai maa,semua cakap lembut2, baik2, tarak kasar macam lu,talak manis lohh. Gua tau ini Batu Gajah blogger orang kuat PAS maa, PAS itu Islam manyak kuat maa,simbayang tarak tinggal loh.Cakap pun benda baik2 punya sebab itu PAS maa,mana ada PAS cakap kotor punya,tak caya ka? Orang PAS manyak tau pahala sama dosa lohh, lu tatak tau ka? Haiyaa..apa punya muselim la lu!

Tanpa Nama berkata...

kenduri cukur jambul agaknya...he e e

PKR (PUNTUNG KAKI ROKOK) berkata...

Wahai Paeh,

Bagi PAS semuanya halal belaka, orang lain semuanya haram.

Islam bukan hak eksklusif PAS.

Soalan saya sebelum tak pernah Paeh jawab.

Dalam sistem demokrasi, ada pemerintah dan pembangkang berdasarkan majoriti yang ada.

Dalam konteks ini, 28 + 3 berada di pihak BN dan 28 sebelah PR (tak berdaftar).

Oleh itu, sudah pastilah BN membentuk kerajaan mengikut Undang2 Tubuh Negeri Perak. HARAM APA BENDANYA?

Siapa yang rampas kerajaan? Istilah RAMPASAN KUASA itu adalah PAS dan PR (tak berdaftar) yang MABUK KUASA.

Saya bagi contoh mudah dalam permainan bolasepak.

PR (tak berdaftar dengan FAM) 3 BN 1 dalam perlawanan akhir. Siapa gondol piala? Sudah PAStilah PR (tak berdaftar). Dengan majoriti yang ada PR (tak berdaftar) yang menang. BN tidaklah bodoh nak kan piala itu kecuali BN akan membantah kerana PR tak berdaftar. Main masuk secara HARAM dalam pertandingan itu tanpa melalui pendaftaran.

Sebaliknya, BN 3 PR (tak berdaftar dengan FAM) 1 dalam perlawanan akhir. Siapa dapat piala? Sudah tentulah BN kerana majoriti gol yang disumbat. Itulah namanya demokrasi dalam permainan termasuk dalam pilihanraya.

Dalam kes ini bolehkah kata BN merampas piala? Tapi terbalik pula PR (tak berdaftar) yang tergila-gilakan piala itu.

Dalam kes ini, piala itu ialah KUASA MEMERINTAH. Ada faham?

Kalau PR (tak berdaftar) menganggap ianya RAMPASAN KUASA, maknanya pendukung PR (tak berdaftar) wajar tahu di mana TANJUNG RAMBUTAN.

Saya sudah melihat gelagat PAS dan kuncu2nya setelah sekian lama ketika Paeh masih beringus di dalam buaian.

Baru sekarang terbukti JANTAN DAN BETINAnya bahawa kebenaran sudah terserlah.

Untuk pengetahuan Paeh, saya mempunya saudara mara yang ramai sokong PAS tapi hari mereka sudah boleh berfikir SERIBU KALI tentang PAS dan kuncu2nya.

Saya tidak perlu kempen banyak dengan mereka kerana saya sudah memberi penjelasan sekian lama.

Sekarang mereka sudah kenal siapa sebenarnya PAS.

Termasuk juga kawan2 rapat dengan saya. Saya tidak akan berhenti memberi penjelasan berdasarkan maklumat sejarah dan politik Malaysia yang ada pada saya.

Sudah lama saya buat kajian dan pemerhatian.

Jadi jangan mimpi tentang peluang PR (tak berdaftar) pada masa akan datang.

Janganlah MABUK KUASA.

Sekian.

Tanpa Nama berkata...

Halal haram halal haram.. tu jer ko tau pasal ugama... lepas tu mengata orang... mengumpat..

Agaknya setan dan iblis paling banyak masa perhimpunan PAS.

Kalau tak da... takkan kerja manjang mengutuk jer...

Membela rakyat,... tak pernah dengar... tu yg rakyat nak..

Konon dia ahli shurga... boleh buat orang tak tentu pasal.. konon iman tertinggi..

Tiada pope, padri ke dalam islam .. tiap orang adalah ulamak pada diri sendiri.

Mati jawab sendiri.. tak leh kata org lain. Bukak quran tu... jangan dok mengumpat jer