Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Jumaat, 5 Februari 2010

Jom Bersama Pimpinan PR di kawasan anda esok !!!

Konvoi Pimpinan PR/Expedisi Demokrasi Sempena Setahun Kudeta

1. Berkumpul dipokok demokrasi pada jam 8.00 pagi 6 Feb 2010 (Sabtu)
2. Berpecah kepada dua kumpulan dengan 2 bas ke utara dan selatan
3. Acara kemuncak ialah ceramah di tempat terakhir
4. Dikendalikan sepenuhnya oleh Sekretariat Parlimen PR

a. BAS KE UTARA ( Komandan: YB Khalil Idham Lim)

Pimpinan/ADUN yang terlibat
1. YAB. DS. Muhammad Nizar Jamaluddin
2. Dr. Khairuddin Dato` Abd. Malik
3. YB. Drs. Khalil Idham Lim
4. YB. Ab. Yunus Jamhari
5. YB.Haji Mohd Zainuddin Mohd Yusof
6. YB. Tai Sing Ng
7. YB. Haji Hussin Din

Pimpinan PAS
8. Haji Asmuni Awi
9. Ustaz Haji Md. Shuaid Din
10.Ustaz Mohd Nuri Al – Amin
11.Haji Abd Rahim Md Ariff
12.Puan Amizan Baharuddin
13.Puan Rohaya Abu Bakar

Bloggers PAS
14. Ajijoi
15. Al Husseyn
16. Al Banjari

KAWASAN/TEMPAT BERHENTI

1. 8.30 pagi - Jelapang
2. 9.15 pagi - Chemor
3. Sungai Siput/Jalong
4. 11.15 pagi - Kuala Kangsar
5. 1.oo tengahari - Lenggong
6. 2.45 petang - Padang Rengas
7. 3.30 petang - Changkat Jering
8. 4.30 petang - Taiping/Kamunting
9. 6.00 petang - Bagan Serai
10. 7.30 malam - Parit Buntar

b. BAS KE SELATAN.(Komandan-Sdra Amran Harun)

Pimpinan/ADUN yang terlibat
1. Dato Ngeh Koo Ham
2. Hj. Mustafa Kamil
3. Ust. Haji Abu Bakar Hussain
4. YB. Loke
5. YB. V. Sivakumar
6. YB. Chang Lih Kang
7. YB. Chen Fook Chai

Pimpinan PAS
8. Ustaz Mustafa Shaari
9. Ustaz Misbahul Munir
10.Ustazah Bariah Alang Sapri
11.Pn. Hamizah Hamidon

Bloggers PAS
12. Batu Gajah Mari
13. Anak Muallaf
14. Ayid-Manjadda Wajada

KAWASAN/TEMPAT BERHENTI

1. 8.30 pagi - Batu Gajah
2. 9.30 pagi - Pekan Gopeng
3. 11.00 pagi - Kampar
4. 12.30 - Tapah
5. 2.30 petang - Bidor
6. 3.30 petang - Slim River
7. 5.30 petang - Tg. Malik
8. 8.00 malam - Teluk Intan

Ajijoi ~ Moh semua pakat ramei-ramei bertemu pimpinan Pakatan Rakyat Perak

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kat perak ni je ada blogger totok pas

negeri lain blogger pas pon dah macam lalang

yg kena jadi kuda pon ada

Tanpa Nama berkata...

bukti !! GAMBAR SHAIFUL BUKHARI AZLAN PADA 27JUN2008 Selepas diliwat pada 26jun2008
Gambar dirakam oleh (AIC) AnwarIbrahim Club pada hari Jumaat 27JUN2008 sedang menghidangkan minuman pada tetamu termasuk DSAI..Jadi berlakukah kejadian LIWAT???
Klik sini http://www.ziddu.com/download/8460604/saiful27jun.jpg.html

Ampatuan Jr berkata...

Rajin benor kome Yop,ke hulu ke hilior nak bagi balik cina DAP tu jadi boss kat negeri teman.Hmmm,buat le,kot2 dapat habuan apa2 dpd si Ngeh dan si Ngar tu,kira berbaloi le.
Tapi cube kome tanyakan pada DSAI betui ke dia pakai KY Jelly dgn sapu ayor lior masa dia menajah jubor budak Saipul tu? Teman dengor dengan orang lain dia tak pakai KY Jelly,cukop lumor ayor lior jer.Tanya le,teman segan dengan dia,tapi mike nampaknyer baik benor dgn DSAI,isk,isk,ada ape2 ke kome dgn dia tu? satu kapal kot? dan satu lagi,kome tak sior ke pegi berjemaah solat hajat rumah MB Sabtu ni? Ate,bab-bab ugama ni jgn main2 Yop,tak baik bermusuh sesama Islam.Kome tu orang Islamkan? tahu ngucap? ahhh, satu lagi-dengornyer si Manjong Mari tu marah benor dgn kome sebab keluorkan komen kes anak dara dia berenti sekolah dan buat kerja tak senonoh cari duit dgn jantan.Lain kali tapih sikit Yop,jgn main lepas ajer...Selamat Buat Road Show Utk DAP & Peliwat.

HIDUP MELAYU !! berkata...

ampatuan apa hang mencaarut2 kat sini.
HIDUP MELAYU !!
zamry tu org bwat solat hajat dia p0wn nak.
tgk2 tak sampai 10 org dtg.
maklumlah takut solat tak sah.
haha.
sini la beli tiket keneraka diiringi sayf0ol.
najib ngan rosmah dah tempah dah.
sayf0ol tiket dah dapat p0wn.
hang nak ke.??
free je.
janji undi umnongok.
suruh rosmah pakai tudung labuh.
solat x tinggai.
dengan sepantas kilatnya ak masuk umno.
try la.
sampai kiamat p0wn x jadi.
haha.

HIDUP MELAYU !!

日月神教-任我行 berkata...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片