Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 23 Januari 2011

UMNO akan ditelanjangkan !!

Tok Ai sudah menjawab di SINI berkaitan artikel yang diterbitkan di SINI. Tapi mengapa tergagap-gapap ketika memberi jawapan kepada wartawan dan pemberita pagi tadi ? Muka berpeluh dan mencuka ?

Nampak sungguh dugaan ku benar belaka. Kempen boikot calon BN sedang berjalan didalam senyap di Tenang. Sumber risikan meng'sah'kannya. Bab boikot memboikot UMNO memang terer. Sama terer dengan blogger puaka mereka yg kuat mencarut lucah. Tak percaya ? Sepak punggung Gomo dan Parpu Kari lepas tu tunggu apa wirid yg keluar dari mulut mereka, sama sepesen dengan apa yg mereka tulis di blog.

Yang GEMPAR BERAPI di hari kedua kempen ialah,

1. Muhyiddin sedang kepanasan, calon BN Azahar@Tok Ai makin lelah kerana salah laku beliau ketika menjadi ADO berkaitan tanah akan dibongkar blogger PR petang ini juga.

2. Blogger UMNO mula cirit-cirit di Tenang, semua pasal memperlecehkan doa orang islam PAS. Selanjutnya baca dibawah :

[..] Serius aku kata puak-puak blogger pencacai (baca blogger UMNO) memang takut dengan doa 'power' atas lori ni, tapi tak sangka puak-puak tu ada jugak sikit iman dalam hati depa. Percaya jugak rupanya mereka dengan kuasa doa. Aku ingat dah takdak langsung iman. Pasalnya kalau tengok cara mereka tulis dalam blog memang nampak macam orang yang takdak iman. Maki dan mencarut dah jadi macam zikir harian.

Takut jugak rupanya mereka dengan doa orang PAS. Tapi tak heran juga pasal memang ramai orang yang wara' dalam PAS. Kalau banding orang PAS dengan orang UMNO dari segi wara' memang jauh beza. Mungkin macam langit dengan bumi.

Yang kesiannya, puak-puak ni macam tak faham bahasa melayu. Kalau billboard tu tulis dalam bahasa arab tak heran la kalau mereka tak faham, ini ditulis dalam bahasa melayu, takkan tak faham jugak. Tapi tak mustahil la juga, macam parpukari tu tak faham mungkin pasal dia sebenarnya bukan melayu, cuma melayu celup pasai nak masuk UMNO, geng Eee macam yang Tukartiub selalu tulis tu.

Pelik pulak tengok puak-puak bangang ni dalam memahami erti doa itu minta hancurkan orang Umno, padahal jelas dalam doa tu minta dihancurkan UMNO, bukan ahli UMNO. Takkanmereka tak faham dan beza antara ahli UMNO dengan parti UMNO.

Ataupun mereka ada iktiqad lain, kalau UMNO mampus mereka ikut mampus sama. Mungkin betul juga pasal puak-puak ni memang selama ni cari makan ikut UMNO. Kalau UMNO mampus mereka nak cari makan macamana lagi ? Pasal apa ? Pasal 'tuhan' yang bagi depa rezeki dah mampus. (Cenangau)

1 ulasan:

Blog 1 Malaysia berkata...

selamat berkempen..









Wartawan-wartawan Sinar Harian yg tak menyokong Transformasi Besar Kepada Generasi Muda memang celaka. Memang beruk. Memang Setan :)
http://blog1malaysia.blogspot.com/