Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Khamis, 27 Januari 2011

PRK TENANG: Kaum Tionghua kagumi ketokohan DS Nizar




Kehadiran Menteri Besar Perak yang sah, Dato' Seri Nizar Jamaluddin disambut meriah oleh masyarakat tionghua di Majlis Makan Malam bersama masyarakat Tionghua di Pekan Labis. Hadirin yang hadir di majlis itu menyambut kedatangan DS Nizar dengan penuh meriah dan berebut-rebut mahu bersalaman dengan Ikon Rakyat Perak itu. DS Nizar melayani rakyat- rakyat yang mahu bersalaman, bergambar dan bertanya khabar.

Dato' Seri Nizar telah menyampaikan ceramah pada majlis itu. Hadirin yang hadir sangat terkejut dan teruja apabila DS Nizar petah berdialog dalam bahasa mandarin. Hadirin yang hadir bangun dan memberikan tepukan gemuruh kepadanya. Dato' Seri juga tidak melepaskan peluang menyanyikan sebuah lagu dalam majlis itu setelah diminta oleh hadirin.

Dato' Seri Nizar memang benar-benar pemimpin yang berintegriti dan berjiwa rakyat. Pemimpin sebegini yag digeruni oleh puak UMNO/BN.






































1 ulasan:

on ibrahim berkata...

salam bgm

ini baru real...pemimpin yang disenangi rakyat..datang tak berjemput dengan bas sewa khas pun..tak da duit poket pun di berikan...he he he

respect le dsn...

anda pemimpin sejati...