Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 30 Januari 2011

Keputusan Rasmi: PAS menang gung kekalahan

Keputusan rasmi (PAS) - BN 6,596
PAS 2,698
Majoriti:3,628.
Peratus keluar mengundi 65.02 peratus.
Jumlah pengundi 9,593.

6 ulasan:

joecharlie berkata...

bagus lah tu MANTAN(MUNDAAR MANDIR TANPA TUJUAN )CIKGI MALA memang BAWA MALA-PETAKA kat tenang banjir besor nah amek kau undi Lagi MALA-PETAKA NI PRU 13 YA YA!jangan LUPA amek MC SEMUA hamPAS 21 HARI. CONTOH TERBAIK KAN DAH ADA TAU.

Tanpa Nama berkata...

Pada hakikatnya PAS melalui cikgu Mala beroleh kemenangan demi kemenangan.

Kemenangan pertama, menang kerana berjaya menafikan harapan TPM yang angkuh mahu menang majoriti 5000 undi, walaupun ada peningkatan jumlah undi pada BN. Gagal meraih target majoriti 5000 di kubu UMNO (Felda), di kubu UMNO(Tenang), di kubu UMNO (Labis), di kubu UMNO (Johor), di kubu UMNO (Selatan Semenanjung), di kubu UMNO (Negeri kelahiran UMNO). PAS melalui Cikgu Mala tidak hilang wang pertaruhan. UMNO boleh dikatakan punah sebab tidak berjaya memperolehi majoriti 5000 undi, di dalam pertempuran di dalam kubu, di dalam kubu, di dalam kubu, di dalam kubu, di dalam kubu dan di dalam kubu.

Kemenangan kedua kemenangan moral kerana Dewan Muslimah kerana berjaya melahirkan calon yang berwibawa mengekalkan identiti dan imej muslimah walau diasak hebat oleh musuh.

Kemenangan ketiga adalah kemenangan jihad fi sabillillah di hadapan Allah oleh calon, petugas-petugas dan pengundi-pengundi PAS.

UMNO tak memperolehi kemenangan seperti ini, malah tak tahu pun ada jenis kemenangan seperti ini. Allahhu Akbar, Allahhu Akbar, Allahhu Akbar.

Pemasang bendera UMNO cepat pergi minta bayaran sebelum bos-bos kamu tu berhambus. Jangan buat-buat lupa, mereka pernah buat taik sebab tak mahu bayar upah.

PKR (PUNTUNG KAKI ROKOK) berkata...

Wahai Paeh,

Kata Mala ini adalah kemenangan tertunda.

Dalam pertandingan tiada apa yang boleh ditunda sama ada menang atau kalah.

Cuma saya nak tanya.

Apa yang PAS dan Paeh boleh bantu Mala yang kehilangan kerja akibat pengorbanan tidak tertunda setelah meletak jawatan?

Kutiplah derma jihad untuk Mala dan suaminya.

Sekian.

Tanpa Nama berkata...

kpd enck pkr, dalam Islam kita diajar bahawa rezeki,ajal, maut semua tu di tangan Allah. Klau kita punya jawatan tinggi sekalipun, tetapi Allah tidak mengizinkan segala gaji yg kita dapat menjadi milik kita, maka tak guna jugak berjawatan seperti tu.

Bumi Allah ni luas. Rezeki ada di mana-mana. Jangan nak berlagak dengan Allah jer. Cakap mesti berdasarkan dalil. Jgn sampai kita mensyirikkan Allah secara tak sedar dgn meletakkan pekerjaan tu adalah punca rezeki sedangkan sepatutnya kita mengatakan rezeki adalah dari Allah. Cuma cara dapat rezeki itu berbeza dari setiap individu. Ingatlah, Allah sayang kepada hamba yang sayang pada Allah. Maka, di bawah ni janji Allah.

"Jika kamu menolong Agama Allah, maka kelak Allah akan membantumu & mengukuhkan kedudukanmu " ( Surah Muhammad ayat 7)

Peringatan buat diriku & dirimu. Salam Ukhwah :)

Tanpa Nama berkata...

betul kata tanpa nama 20:33 ini mamat pkr akai taraakkk...semuanya datang dari allah termasuk rezeki yg saudara pkr dapat..

tungkaran hati.blogspot berkata...

Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah negara Islam yang berdaulat!