Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 29 Januari 2011

From Tenang!! : GAMBAR: Wanita UMNO merayu dari rumah ke rumah



Hujan lebat tidak henti- henti di Tenang. Ini membuatkan UMNO kelam kabut dan tak senang duduk. Kelihatan Wanita veteran UMNO pergi dari rumah ke rumah untuk merayu undi di tempat majoriti pengundi Cina..

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

trend wanita umno...jln mesti nak tunjuk betis! ajaran soilek

applecute_n42c berkata...

Inilah dia pembangkang Malaysia..berparti guna undang2 yang sedia ada..tapi mencari aib kerajaan untuk menjatuhkan undang2 yang digunakan untuk menubuhkan parti.saya tak sangka PAS sanggup mengunakan agama saya yakni Islam..sebagai salah satu cara menfitnah,berbohong..inilah ideologi pembangkang mengemari rusuhan!suka pertumpahan darah!bukan nya berfikir membantu rakyat sebaliknya memusnahkan kemerdekaan negara!

applecute_n42c berkata...

Memberi rakyat yang diperintah dengan duit dari kerajaan,tapi...kerajaan yang dihina..lihatlah kelantan..langsung tiada kemajuan..habis2 nak menegakkan Islam..tapi Islam tak mengajar ke arah kemunduran yer?

applecute_n42c berkata...

Macam mana pembangkang nak memimpin negara? pernahkah mereka berjuang untuk kemerdekaan.pernahkah mereka berkorban nyawa terhadap negara?pernah?...sudah selesa mereka tinggal di negara yang aman,sekarang durhaka kepada negara,nak menggulingkan negara yang sedia ada..ini tak betul itu tak betul..tengok2 betul2..rupa2nya dia sendiri tak betul..Lailah!

applecute_n42c berkata...

Saya malu..dengan sikap pembangkang menjatuhkan identiti bangsa sendiri!malah saya malu apabila agama menjadi sebab dan dipolitikkan..tak ubah sikap pembangkang seperti masyarakat arab jahiliyah,sukakan persengketaan melontar tohmahan..padahal Nabi Muhammad tak mengajar kita cara berpolitik begitu!walaupun dengan nama islam..

applecute_n42c berkata...

sesungguhnya kami menjadikan kamu daripada kalangan manusia,yang terdiri daripada lelaki dan perempuan,dan kami menjadikan kamu pelbagai bangsa dan puak,supaya kamu berkenal-kenalan...malang nya PAS..mengajar kepada menfitnah..melihat aib..orang..bukankah manusia memang tak dilahirkan semourna yer Tuan Guru Dato'Nik Aziz Nik Mat???..
kenapa lidah yang Allah beri digunakan untuk menfitnah?...kenapa?
adakah PAS benar2 berpolitik kerana Allah atau sebenarnya tak kurang seperti Paparazzi dalam minda masyarakat...sedarlah rakyat..mengapa harus pilih pembangkang?...padahal mereka lebih teruk dari orang yang mereka caci...

PKR (PUNTUNG KAKI ROKOK) berkata...

Wahai Paeh,

Apa pasal pula Hadi merayu-rayu kepada pengundi Cina yang kini agak rendah peratusan keluar mengundi.

DAP pun merayu.

Pengundi dari kawasan FELDA telah ramai yang keluar mengundi.

Mereka berterima kasih kepada Kerajaan BN.

Bukan macam Ajijoi.

Sekian.

Tanpa Nama berkata...

kalau dah kerajaang zalim bn sekat duit pembayar cukai dan bermacam cukai lagi untuk negeri kelantan sebenarnya duit tu kena bagi kat semua negeri tapi kat kelantan tak bagi. duit yg ada hanya cukai dlm negeri saja susah la.cuba bagi kat kerajaan negeri tentu boleh sbb duitnya ada lepaih tu tiap2 tahun buat audit duit tu ada tak disalahgunakan..apa nak takut..duit tu bukan kepala bapak!! BN yg punya..

Tanpa Nama berkata...

dulu semua rakyat,parti2 politik dan ngo2 memperjuangkan kemerdekaan bukan umno saje.seperti parti komunis tapi mereka silap mereka mengangkat sejata melawan orang puteh. Umno and the gang orang puteh suka kerana ikut cakap orang puteh sbb tu kita guna perlembagaan lord reid. kita ni guna perlembagaan orang puteh..allah suruh guna islam..pasal ape tak guna hudud dan qisas..

Tanpa Nama berkata...

Ko belajar mana Komunis mempertahankan Malaysia wahai paeh bodoh, itula buta sejarah asyik dengar ceramah anu_ ar dan Lim Kit Siang sebab tu jadi bangang