Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 26 Januari 2011

PRK TENANG- Ahmad Maslan tak ada teloq ke??




oleh: Paeh | Batu Gajah Mari

Semalam, Persatuan Anak-anak Peneroka Kebangsaan (ANAK) mencabar Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan untuk berdebat dalam isu-isu Felda pada 28 hb.
Sebentar tadi, menteri tersebut menolak cabaran tersebut. Aku sudah tahu dan sudah menjangkakan. perkataan ini akan keluar dari mulut si pengecut ni.

Wahai Ahmad Maslan, kamu tak ade teloq ke? gaya macam power sangat tapi orang cabar debat dia takut. Ada ke ajak berdialog secara tertutup. baik dialog dengan dengan tiang seri je. hahahahaha... Tengin sangat puak UMNO keparat ni.

Ini kata-kata yang keluar dari mulut si menteri ni. "Saya bukannya takut berdebat malah saya sudah berdebat sejak di sekolah menengah lagi. Wahai menteri, debat zaman sekolah mana sama la. Budak Pasti pun pandai. Kalau benar anda tak takut dan anak jantan, Marilah berdebat depan warga felda. Buat apa berdialog secara tertutup. Macam mana orang felda nak tahu.

Anda tahu, kalau berdebat mesti terkencing nak jawab soalan- soalan Sdr Mazlan Aliman yang sudah tahu apa yang UMNO buat kepada warga Felda dan ada bukti-bukti yang cukup. Beliau sudah sebati dengan felda ni. Kalau debat diadakan, sudah pasti undi PAS di kawasan felda bertambah dan PAS akan mengecapi kemenanagan.


Tiada ulasan: