Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Jumaat, 22 Oktober 2010

UMNO=FIR'AUN - merasa dunia ini mereka punya

http://i147.photobucket.com/albums/r299/malaysianunplug/logo-umnoX.jpg

ISLAM MENENTANG FAHAM KETUANAN MELAYU
FAHAM KETUANAN MELAYU 192

FIR'AUN RASA BUMI DIA PUNYA DENGAN MENGAKU DIA TUHAN
UMNO RASA MALAYSIA DIA PUNYA PERTAHAN PUTRAJAYA SEHINGGA BERCERAI NYAWA

Inilah kebodohan kepimpinan. Fir'aun pusat pemerintahannya ialah tempat tertegaknya piramid. Kajian oleh ahli arkeologi bahawa inilah pusat pentadbiran Fir'aun. Disinilah Fir'aun mempertahankan kekuasaannya. Sehingga rakyat Mesir yang bodoh itu menerima dakwaan bahawa Fir'aun adalah tuhan yang maha tinggi mengatasi Allah Nabi Musa. Dakwaan ini adalah karut kerana ada lagi Yang Maha Kuasa iaitu ALLAH. Kenapa Fir'aun membuat dakwaan seperti ini tidak lain UNTUK MENGEKALKAN KUASA PEMERINTAHAN FIR'AUN. APA YANG TERJADI? Kerajaan Fir'aun yang sesat itu ditelan bumi.

Begitulah UMNO, apakah yang dirasai UMNO sekarang? UMNO rasa

1) Kuasa pemerintahan kekal dengannya
2) KUASA memerintah adalah hak UMNO sahaja di Malaysia
3) UMNO rasa pembangunan negara ini adalah dari duit ahli UMNO bukan dari bayaran cukai rakyat
4) Najib sebagai PM, dia rasa nak bagi pada siapa sahaja termasuk isterinya boleh ATAU nak buat apa projek ppun boleh

Sedangkan tiada Presiden negara maju yang membuat pengakuan seperti UMNO. Bush ketika mahu kalah dengan Obama tidak membuat kenyataan akan mempertahankan White House sehingga bercerai nyawa dengan badan kalau Obama memegang Preseden Amerika. Begitu juga PM Britain (Parti Labour) yang lalu juga tidak membuat kenyataan mempertahankan 10 DOWNING STREET sehingga berkecai nyawa apabila Parti Konservatif menang.

Apa makna kenyataan Najib bahawa UMNO akan mempertahankan apa sahaja walau nyawa sekalipun terhadap PUTRAJAYA? Ini membawa makna DEMOKRASI DI MALAYSIA SUDAH MATI. Ini adalah arahan dari PM Najib. Badan yang mesti segera bertindak ialah SPR. SPR MESTI memenangkan UMNO-BN.

BANGKITLAH WAHAI RAKYAT. LAWANLAH KEPERCAYAAN KARUT UMNO-BN. TEGAKKAN SEMULA DEMOKRASI. SIAPA SAHAJA BOLEH MENDUDUKI PUTRAJAYA. MANA-MANA PARTI YANG MENANG DI PERINGKAT NASIONAL PILUHANRAYA UMUM MAKA LAYAKLAH PARTI ITU MEMERINTAH MALAYSIA. HAPUSKAN FAHAM YANG KARUT INI. HANYA RAKYAT DAPAT MENGAJAR UMNO-BN MELELUI UNDI KEPADA CALON PAKATN RAKYAT.sumber

Tiada ulasan: