Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 3 Oktober 2010

Berbilang kaum hadir ke Ceramah Mat Sabu





Parti DAP telah mengadakan Majlis Tanglung Raya di Dewan Tokong Tham Seng, Pusing kelmarin. Antara pimpinan yang di jemput ialah Adun Tronoh YB V Sivakumar, Ahli Parlimen Gopeng Dr Lee Boon Chye, dan paling istimewa ialah AJK Pas Pusat Haji Mohamad Sabu atau Mat Sabu. Majlis itu dihadiri oleh berbilang kaum.


membaca Akhbar roket

DAP dihati Melayu tertera di Akhbar Roket

jamuan ringan disediakan

perpaduan dalam Pakatan Rakyat

Antara penyokong PAS yang hadir


Ketua Pemuda DAP Perak

Penyokong PAS bermesra dengan V Sivakumar

Pemuda KeADILan dan Pemuda PSM

Dr Lee Boon Chye turut hadir



Umno dengan judi tak dapat dipisahkan ibarat taik dengan kentut. Itulah antara kata- kata lucu Mat Sabu



Mat Sabu bersemangat menyampai ceramah

Rakyat memenuhi dewan

Mat Sabu bersalam- salaman sebelum pulang

5 ulasan:

Apai Ngelai berkata...

salam,

semua tu sandiwara jer... janganlah tertaksub pula. Tak sekelumitpun hati mereka nakkan kerajaan Islam tajaan PAS. Ini semua demi politik... :)

Modern Talking berkata...

klu iye pun... politik boleh menjadikan kerajaan islam PAS satu kenyataan. Apa salahnya Dari UMNO yang langsung xde kesungguhan... padahal mereka memegang tampuk pemerintahan

azman kamarul berkata...

Patutlah kamu semua tolak hukum Allah....rupanya kamu semua tau apa yang tersirat di dalam hati seseorang.....hebat lah kamu wahai Apai Ngelai.

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang tolak hukum Allah itu semua propaganda pemimpin PAs supaya penyokongnya membenci UMNO sedangkan mereka membesar ,belajar kerajaan melayu UMNolah yang banyak membantu,bila dah pandai kata melayu tak boleh perintah negara...apa punya bodoh melayu macam ini..elok la setakat tokong jer standard PAS sekarang nii

Tanpa Nama berkata...

yang tolak hukum islam tu penyokong dan ahli umno mana taknya hampa dok pangkah parti sekular yg merentah negara dah lebeh 50 tahun hukum /undang2 islam tak dapat ditegakan hampa jangan dok perasan kata hampa islam tak sangga dah.