Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 5 Februari 2011

PANAS!!- Paris Hilton peluk Islam



Berita mengenai Paris Hilton memeluk Islam disampaikan oleh salah seorang pembaca blog MiLo SuaM ke email share.milosuam@gmail.com. Memandangkan berita tersebut berbahasa Inggeris, ReJaM© cuba menggunakan khidmat lebai google, dan berjaya menemukan blogger yang rajin menterjemah berita ini di Hotmalays.blogspot.com. di bawah ini laporannya.

JEDDAH - Arab Saudi - Selebriti Amerika, Paris Hilton telah masuk Islam, jurucakapnya, Ian Brinkham, mendedahkan berita tersebut di CBS News.

Bila menganuti Islam, Paris Hilton telah memutuskan untuk mengelakkan kehidupan lamanya sebagai selebriti liar.

Berbicara dari kehadirannya di Jeddah, ia berkata: "Saya telah menemui kedamaian penuh dalam hidup saya dari sebelumnya, saya dulu dikenali sebagai kupu-kupu malam, tapi kini semuanya telah berubah Segala puji bagi Allah .. "

Jihad

Paris merancang untuk kembali ke Los Angeles minggu depan untuk memulakan sekolah Islamnya sendiri di tengah Beverly Hills.

Paris Hilton kini sungguh bersemangat untuk menyebarkan kebaikan Islam dan Al-Quran. Dia juga sedaya upaya untuk melakukan yang terbaik bagi menggambarkan sifat seorang muslimah tulen.

Paris Hilton juga merancang untuk menukar namanya menjadi 'Tahirah' yang bererti 'murni, suci'dalam bahasa Arab. Sekolah Islam-nya akan di buka pada bulan Julai

[Hot Malays]

Ada pihak yang mendakwa berita ini sengaja disembunyikan bagi mengekang kebangkitan Islam apabila orang berpengaruh seperti Paris memeluk Islam malah ada blogger yang berpendapat Paris mungkin menerima nasib seperti Michael Jackson sekiranya hal ini tersebar.

Tidak kurang juga yang mendakwa ini hanyalah berita palsu. Apa pun terpulang kepada penilaian anda semua, anda boleh percaya dan juga sebaliknya.Di bawah ini disertakan gambar-gambar saat Paris Hilton sedang mempelajari cara bersolat, sila klik untuk membesarkan image.




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alhamdulllah dah dpt hidayah dr allah bagaimana org dgn islam yg lahir trs islam...?tak malu ke dgn paris hilton ni.... aminnn..

Tanpa Nama berkata...

moga betul la cerita ini..




Fakta yang menggemparkan Kekayaan Hosni Mubarak Mengalahkan Bill Gates

UDANG GALAH berkata...

TARAK LAA...TIPU LA NIE

Tanpa Nama berkata...

YANG PERGI SIBUK PARIS HILTON MASUK ISLAM INI APAHAL?
KAT MALAYSIA INI KAN DAH RAMAI YANG JADI 'KAFIR' DAN 'JAHILIYAH' SEBABNYA TAK UNDI PAS! LEBIH BAIK KORANG PERGI 'ISLAM'KAN SEMULA MEREKA!

KONON-KONONNYA SERONOKLAH ORANG KAFIR MASUK ISLAM, TAPI DENGAN SAUDARA SEISLAM SENDIRI BERBUSUK HATI, BERBURUK SANGKA, BERFITNAH, DIUMPAT, DIKEJI DAN MACAM-MACAM LAGI!

Tanpa Nama berkata...

ni gambar hanya photoshop la...
jgn mudah percaya dgn semata² gambar yg tak sahih