Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 28 Februari 2011

PANAS!! Pemimpin UMNO suka tengok gambar lucah??


Umno bukan sahaja menyerang peribadi calon di Merlimau tetapi juga menyebarkan gambar lucah dengan menggunakan teknik super impose yang menggambarkan pemimpin Pakatan Rakyat.

Cuma saya nak bertanya daripada mana Umno dapat gambar lucah tu? Pastinya hanya mereka yang suka tengok gambar lucah yang tahu bagaimana nak dapatkan sumber gambar tu. Bayangkanlah apa akan berlaku kepada generasi kita apabila dipimpin oleh mereka yang suka tengok gambar lucah.

Jadi memang patutlah, Ketua Menteri Melaka beria-ia buat Sekolah Murid Mengandung ( sekolah Harapan ) di Serkam bersebelahan dengan Merlimau kerana banyaknya anak zina di Melaka antaranya yang lahir bahana daripada gambar lucah.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah sememangnya kerja ahli2 UMNO.. tak cukup dengan bini, dengan pelacur dan bini orang disundalnya.. yang kawin lari, yg larikan bini orang.. takde satu pun perkara sial yg UMNO tak buat.. dalam masa yg sama mereka bersongkok, berkopiah kononnya merekalah pejuang agama dan bangsa.. haaakkkkhhh tuiiihhhh!!!

leekonyou berkata...

Isnin, 28 Februari 2011
CALON PAS BERKELULUSAN DIPLOMA YANG BOLEH KAWTIM?

2:29 PM MymassaVoice
Setelah mempersoalkan kelulusan akademik calon BN di Kerdau dan Merlimau, kini PAS dengan sendirinya membogelkan calon mereka.



Dalam risalah edaran ini, Yuhaizad diperkenalkan sebagai LULUSAN DIPLOMA TASAWUR ISLAM. Dari mana Yuhaizad dapat DIPLOMA ni?




Daripada beberapa blog pro pembangkang, team mymassa mendapati Yuhaizad dikatakan mendapat DIPLOMA DI ILHAM. Ape ke jadah ILHAM NI? Untuk mengetahui lebih lanjut sila lihat maklumat yang kami dapat dari blog ILHAM.... www.ilhampusat.blogspot.com.




Rupa-rupanya calon Parti Auta Sokmo (PAS) berkelulusan Diploma daripada pusat pengajian tinggi yang tak diiktiraf. Yang peliknya, institusi yang ala-ala pusat tuisyen ni hanya dibuka UNTUK AHLI PAS SAHAJA. Ertinya, kalau dah belajar kat Markas PAS, tanpa pengiktirafan, tak mustahil kelayakan diploma ni pun boleh dikawtim. Sebabnya yang mengajar kat ILHAM ni pun pemimpin-pemimpin PAS, bukannya guru murshid.



*Institut pengajian agama untuk KRONI. Menantu pun boleh jadi pensyarah. (Sumber: http://amin1982.wordpress.com/2009/02/23/diploma-ilham-semester-2-kelas-1/)

ILHAM ni institusi pengajian tinggi taraf KANGKUNG. PENSYARAH PUN KANGKUNG. PELAJAR PUN KANGKUNG. SEBABNYA, KALAU TAKDE JAWATAN DALAM PAS, JANGAN HARAP BOLEH MEMOHON.




Nampaknya masuk PAS bukan sahaja dijanjikan SYORGA oleh NIK AZIZ. Malah pergi dengar ceramah dekat MARKAS PUN BOLEH DAPAT DIPLOMA!


*Berbuih la PAS kena jawab lepas ni. Sebab kami telah membongkar SATU PENIPUAN TERBESAR PAS KEPADA AHLI-AHLINYA. Pengikut-pengikut PAS TOTOK percaya bahawa MAHFUZ BEAN dan MAT SABU KAKI SAPU ada kelayakan akademik yang tinggi. Silap-silap kalau depa ni tipu ada PHD dari ILHAM pun pengikut-pengikut YANG WALA SERTA JUMUD akan percaya.

YUHAIZAD ADA DIPLOMA? KAHKAHKAH........

INGAT PAS.....INGAT AUTA....
INGAT PAS....INGAT FITNAH......
INGAT PAS....INGAT ZINA