Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Ahad, 20 Februari 2011

Terkini!! (GAMBAR) Ceramah Ummi Hafilda tiada sambutan

 

Ceramah yang bertajuk Jom Bngkar Agenda Buruk Pakatan Rakyat yang dihadiri oleh adik kepada Azmin Ali, Ummi Hafilda tidak mendapat sambutan.. Ceramah itu hanya dihadiri oleh kira 200 orang sahaja walaupun ceramah ini telah di war- warkan di seluruh Perak..

Ceramah itu diadakan di Arena Square, Batu Gajah.. Walaupun tempat itu boleh dipenuhi ribuan orang, namun hanya 'seciput' sahaja yang hadir. Sepatutnya ceramah itu disertai oleh Gobalakrisnan dan Rahimi Osman. Tetapi mereka tidak hadir. Hanya si puaka Hafilda yang hadir, beliau ditemani oleh Kak Midah Sungai Rapat.

Ceramah itu sepatutnya bermula jam 8.00 malam, namun atas sebab tidak ada orang, mereka menunggu kehadiran orang dan ceramah bermula jam 9.30 malam. Kesian Hafilda menunggu. Pada mulanya, mereka telah menyiarkan video berbaur perkauman yang melaga- lagakan DAP dan PAS.

Ummi Hafilda hanya berceramah menghentam dan memfitnah Anwar Ibrahim walaupun tiada bukti. Dia tu memang tak sedar diri. Ayahnya suatu ketika dahulu telah tidak mengakunya anak. Dia sudah dibuang keluarga. Apa motif dia kembali selepas 13 tahun menghilang. Kahwin pun belum. mungkin kocek sudah kosong.

Secarapa pandangan saya, orang langsung tidak percaya si Hafilda ini. Hanya puak-puak UMNgOK yang tengin. sudah-sudah la Ummi Hafilda.. Taubatlah!!!

Perosak minda rakyat


 cakap udah le tak reti.. Asyik nak melabun je..

 sapa tak kenal dia ni?? haha..

 Dia kata dia ni bekas ketua bahagian PKR mane ntah.. Padahal PKR guna istilah cabang.. haha..


 udah-udah le merapu wahai ummi



ada yang balik awal.. deme udah tau ummi ni merapu.. haha

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Ummi... teruskan usaha fitnahmu... bongkarlah keaiban abangmu... kaum keluargamu demi kesenangan dunia biar seluruh dunia tahu...HIDUP UMMI HAFLIDA

SUNGAI RAPAT ONLINE berkata...

Sila lihat Sungai Rapat online untuk info sebenar http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2011/02/ummi-hafilda-berjaya-membongkar.html

Jika Ummi fitnah dah lama Anwar saman dia. Ummi cabar Anwar dan Azmin saman dia jika dia memfitnah

dajal berkata...

salam ..
aku pun dengar ceramah ummi hafilda..sebelum tu midah kureng bercakap..yang seronok dia cakap pasal ds nizar cakap zambri buang ancak pada ceramah di sri jaya pada 14 2 11 dulu...setahu aku takda sepatah ayat ancak ds nizar krluarkan...bodoh punya midah..

pencacai midah atau spy midah adalah pengerusi krt taman jutaria..ishak namanya...malam 14 2 siap berlakun jadi cameraman..ambil gambar orang yang datang..siap engkau penduduk sri jaya tak dapat tipu dah..gambar kome ada dalam simpanan midah...

krt sepatutnya tak boleh ada unsur unsur politik..tapi itu pengerusi taman dan pengerusi krt taman lembah permai..tak tahu pengerusi apa apa lagi..yang penting dia pengerusi pencacai angkat taik midah ...jadi penaja dan penganjur malam tu...

midah kureng juga cakap pasal subsidi..tepung ..gula..semua import..gula pun dia cakap takda ladang di malaysia ni...satu lagi menunjukkan tahap KEBODOHAN nya..yang di sambut dengan tepukan gemuruh yang datang..seronok harga gas 26.50 selepas subsidi 27 ringgit oleh kera jaan bee end...midah cakap sepatutnya 50 lebih harga gas...pukimak punya statement di berikan...

ummi biasa le..aku saja nak tengok sebab nak tahu siapa dia ummi...

memang cantik pun..apa lagi bertudung umno bee end style...betul le..punggung amat cantik..gebu..buah dada besar...badan pun besar tinggi..terbayang dia dengan baginda bercikaro...mesti best punya..suara pun mengancam...apa pun jika dia offer..10 ribu semalam pun aku tak tolak...he he he

Tanpa Nama berkata...

Ceramah malam tadi bukan anjuran KRT tetapi tetapi Persatuan Taman Lembah Permai kena betul kan. Persatuan Taman adalah sebuah NGO bebas tidak terlibat dalam politik, ceramah dianjurkan pun bukan atas dasar politik. Untuk pengkomen bernama Dajal, dia ni memang dajal siapa tak tahu Che On Ibrahim sekor balaci orang DAP kerja dengan PESDC under kerajaan negeri Perak tetapi dalam diam-diam bantai kerajaan. Dulu dia ni adalah bendahari Persatuan Penduduk Taman Lembah Permai apabila melesapkan sejumlah wang persatuan ramai ahli minta Pengerusi Persatuan Taman Lembah Permai buat report Polis tetapi atas budi bicara pengerusi, dia tidak tergamak membuat laporan Polis jika tidak Che On sudah duduk dalam lokap.Dan atas budi bicara pengerusi Che On disuruh letak jawatan sahaja. Kini dia mula menggigit pengerusi itu. En On Ibrahim juga adalah AJK Umno Taman Lembah Permai tetapi dalam diam-diam dia juga ahli Pas dan menjadi perisik untuk DAP dalam Taman tersebut. Semua orang Taman tahu siapa Che ON Ibrahim, dia juga membuang banner yang digantung pada rumah di sebelah hujung. Awas Che On banyak lagi pembongkaran akan kami lakukan jika anda berperangai seperti duri dalam daging api dalam sekam. Jangan cabar kita buat pembongkaran. Kita akan bongkar bagaimana anak Che On berkhalwat tunggu!!!!!!!

mangkuk hayun berkata...

Salam

kenapalah pengerusi Persatuan Taman tu tak buat laporan Polis, kalau tidak kan best

Tanpa Nama berkata...

Untuk pengetahuan dajal malam tadi ada juga blog dari pakatan rakyat ambil gambar dan buat liputan pihak penganjur nampak tetapi kita tidak ambil kisah
penganjur mengambil sikap profesionalisma sesiapa sahaja boleh buat liputan, jangan bila ceramah Pas tidak pula benarkan blogger pro kerajaan buat liputan. Di sini sudah membuktikan si Dajal tidak profesional langsung.

Batu Gajah Mari berkata...

kita profesionall.. nak pegi ceramah mana pon boleh.. tak kira siapa..

baginda® berkata...

kahkahkah sungai rapat.... ingat senang ke nak saman umi tu? dalam umno tu.. makamah nak amik tindakan? kenai dah... hahaha

Tanpa Nama berkata...

Salam batu Batu gajah mari,

Saya sokong statement kau tapi buatlah liputan yang adil sikit

Tanpa Nama berkata...

Salam baginda,
Itulah ayat yang sering Anwar katakan sekiranya dia tidak upaya, contohnya bersumpah, dalam Islam tak boleh bersumpah tapi kenapa orang lain disuruh bersumpah. Main Belakang oh kena ada 4 orang saksi, siapa nak tengok Anwar main bontot kalau orang tengok takkan dia nak buat.....apa punya turrrrrrrr

garagaikareng berkata...

Aku tak nak komen banyak, cuma nak nasihat kat tanpa nama 5:20, dikuatiri aqidah anda boleh rosak, itu pun jika anda seorang islam,Main Belakang oh kena ada 4 orang saksi, siapa nak tengok Anwar main bontot kalau orang tengok takkan dia nak buat.....apa punya turrrrrrrr, ayat anda ini bukan saja sampai pada anwar, tetapi sampai pada Allah, kau telah mempersoal hukum yg diturunkan oleh Allah,bawa 4 org saksi itu adalah perintah Allah, oleh itu ayat yg kau guna membawa maksud, Allah itu bodoh/tidak tahu. oleh itu bertaubatlah.

Tanpa Nama berkata...

Untuk pengomen garagaikareng jangan menghukum dengan tafsiran sempit anda, Islam itu adil bukan hanya 4 orang saksi sahaja yang menjadi utama tetapi hukuman Islam ada berbagai cara jangan jadikan 4 orang saksi adalah sesuatu keutamaan, jika tidak magsa liwat akan teraniaya. Belajar dulu hukum baru boleh suruh orang bertaubat

Mohd Hazim berkata...

sorry to say.....aku tgk dia pakai tudung pun dah tau perangai dia macam mana...kalau azwan ali boleh kutuk dalam twitter nampak sangat ko ni jahat....berapa banyak skandal ko ade....tolong lah RAKYAT MALAYSIA jangan percaya munafik ni....sorry aku tak kenal ko tapi i am judging your face i know who are u

dajal berkata...

tanpa nama
rasanya aku kenal siapa punya komen tanpa nama...semua fitnah..kalau betul makan duit aku cabar buat laporan polis..buat le cepat cepat bahalol...jika perisik dap..buktikan ...apa le bodoh sangat orang ni...ahli umno memang ada lagi..siap ajk lagi...jika ahli pas..juga buktikan no dan bila...tanya dan check daripada pas pusat dan dap pusat...jangan terus jadi umno tuduh tuduh...

persatuan penduduk tak ujud dah di taman jutaria...sejak pengerusi baru ambil alih terus lingkup...tiada apa aktiviti lagi..cuma tinggal blog je...

krt juga hidup segan mati tak mahu..dan ada bukti minit mesyuarat di buat sendiri ...yang terbaru diceritakan pada mesuarat yang terbaru...

majlis nak buat maulud juga akan di tunda kerana ada orang jadi balaci akan mengikut ke merlimau...itu yang aku dengar..

kes makan duit tu seronok sangat aku dengar..aku cabar buat report..berani ke..tengok minit mesyuarat yang pecat..ada ka...sapa yang makan duit...

kes anak aku khalwat ada bukti ke...korang semua macam babi yang cakap tanpa bukti...kalau ada pun itu aku ikut perangai pemimpin umno je...ketua cawangan je..

engkauorang nak buat apa kat aku dan family bodoh bangang...taman jutaria bapak engkau punya ke..datangle rumah kalau tak puas hati..no 5 laluan 11..

SN berkata...

kepada Dajal dan Tanpa nama.

Tak elok nak bergaduh2, dan mengata2, yg baik jadi teladan yg buruk jadi sempadan.

buruk cite keburukan org ni..tak bawak kemana pun takut nanti benda tu terbalik ke diri sendiri.

lebih baik benda yg buruk tu tak payah nak kecoh..benda ok la.
kan byk pahala kita ckp benda baik2

Tanpa Nama berkata...

Berdasarkan gambar yang teratas, arena tersebut memang besar pada anggaran saya. Kemungkinan boleh menampung lebih 10,000 keseluruhannya. Dari size orang/kerusi didalam gambar tersebut, satu baris paling kurang 40-50 kerusi (lebih kurang 50m lebar arena tersebut jika diperhatikan). Kerana gambar tersebut diambil dari jarak jauh (anggaran 200m dari pentas), saya tak dapat pastikan jumlah susunan panjang kerusi. Katakan 40 kerusi lebar dan cuma 50 kerusi panjang, paling kurang 2000 kerusi kesemuanya. Dari gambar 4, semua kerusi penuh diduduki, jadi tidak kurang 2000 orang yang hadir.

Saya tiada kecenderungan mana2 politik. Apa yg saya cuba sampaikan, janganlah kita menghalalkan cara demi matlamat. Akhirnya setiap perkataan, tulisan dan tindakan kita diadili. Ini juga tidak mengesahkan saya bersetuju dengan pihak yang lagi satu.

Pengerusi KRT Taman Lembah Permai berkata...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Saya terpanggil untuk memberi sedikit komen kerana pengkomen yang bernama Dajal menyentuh tetang aktiviti RukunTetangga. Untuk pengetahuan Dajal KRT Taman Lembah permai telah ditubuhkan pada 25 mei 2010 iaitu hampir 8 bulan berlalu. Tujuan KRT ditubuhkan adalah untuk meneruskan visi persatuan iaitu meneruskan aktiviti yang perlu samada aktiviti kemasyarakatan dan keagamaan. Pihak persatuan tidak mampu untuk aktif sedemikian kerana kekurangan dana.Jika Dajal kata persatuan sudah mati dajal salah kerana persatuan penduduk sekarang telah mengambil alih tugas pakatan iaitu berperanan menjaga harta penduduk termasuk khemah, peralatan memasak dan sebagainya.Anda juga mengatakan KRT ibarat 'hidup segan mati tak mahu' juga salah kerana setakat penubuhan KRT yang baru masuk 8 bulan sebanyak 15 program kemasyarakatan telah dibuat.Mungkin Dajal tidak mengikuti perkembangannya, termasuk 2 kali buat majlis Maulidurrasul. Kedua Dajal kata program maulidurrasul pada 5 April ini tidak jadi itu pun salah kerana KRT tidak pernah membatalkan program tersebut, saya sebagai pengerusi agak kesal dengan kenyataan dajal,entah dari mana dajal mendapat Info itu.Tentang minit mesyuarat dibuat sendiri adalah tidak benar samasekali mungkin anda tersalah info. Tentang makan duit persatuan saya nak terangkan sedikit sewaktu saya mengambil alih pengerusi persatuan dari En Sani saya dikejutkan dengan baki wang yang tidak mencukupi dalam akaun, oleh itu saya ada menasihatkan En On supaya memulangkan wang yang digunakan dengan segera kerana ramai AJK mula bersuara malangnya En On gagal memulangkan dalam masa yang ditetapkan pihak AJK meminta saya membuat laporan polis tetapi saya tidak mahu melakukan kerana itu boleh menjejaskan kehidupannya dan juga perkara itu boleh diselesaikan dan pada waktu itupun En On baru behenti dari Tentera kemungkinan dia terguna duit persatuan. Kita pun ada perasaan juga, jika laporan polis dibuat apa akan jadi kepada En On dan keluarganya setelah didesak akhirnya En On sudi memulangkan wang sahaja manakala buku chek dikatakan telah dibakar. Saya pun tidak faham apa motif En On berkelakuan sedemikian bukan sahaja buku Chek dibakar,malah kon keselamatan yang dihadiahkan oleh En Yaasin(bekas Polis) turut juga dibakar. Walaubagaimanapun sekiranya info saya tidak benar sila hubungi En Sani bekas pengerusi persatuan penduduk yang lalu dia mempunyai banyak info tentang En On Ibrahim

Sekian Terima Kasih

Pengerusi RukunTetangga Taman Lembah Permai

Ulasan ini boleh dibaca dengan lengkap di http://krttamanlembahpermai.wordpress.com/

Tanpa Nama berkata...

tahniah dan syabas kpd pengerusi KRT taman lembah permai kerana beri penjelasan terhadap pengkomen bernama dajjal..sesungguhnya pengerusi seorang yg tidak mudah melatah dan melenting terhadap kata2 kesat lagi hina dari si dajjal..malang sekali si dajjal tidak mempunyai nilai diri dan keluarga..sedar2lah wahai sidajjal..diri sendiri byk tak betul..insaflah

penilai berkata...

mengenai tuduhan tentang berlaku maksiat kt taman lembah permai tu mmg benar berlaku..jelas di sebuah rumah tu boleh sama2 bersubahat..ramai budak2 muda yg masih bersekolah turut serta..si janda melayan si budak yg masih skolah..byk love bite pada si budak lelaki...anak sapa ayahnya mgkn tahu sendiri tp buat xtahu..mta plak org lain tunjuk bukti...anaknya mana sekarang????????

Tanpa Nama berkata...

bodoh tanpa nama..selagi xde 4 orang saksi ko ingt boleh ke nk hukum sesuke hati? ko ni jgn belakon x berpihak mane2 parti..terang2 ko kaki jilat umno..tgk crowd tu mane sampai 1k pun..ape sengal bijik mate ko letak mane..aku dah handle event bnyak 10 taun la..skali tgk aku tau bape org crowd..x payah cas2 la.. klaka aku tgk ko menegakkan benang basah. menampakkan kebodohan kau sndri.PERIOD

Tanpa Nama berkata...

Jgn marah2, nanti kena jual. 2000 tu anggaran aje, mungkin tak tepat. Sebaiknya gambar 4 yg belum edit (uncropped) dipaparkan sepenuhnya. Jadi boleh kira berapa kepala dgn tepat. Boleh pertahankan tak nombor 200 tu? Tepuk dada, tanya iman.

Tanpa Nama berkata...

Tak payah le nak komen banyak di sini. Blogger ni adalah PECACAI PAS PKR dan DAP di Perak. Apa yang disiarkannya hanyalah untuk kepentingan pembagkang. Bukannya kebenaran. Sebab tu bab fitnah pun masuk jugak.

Tanpa Nama berkata...

PKR parti liwat negara...masih dok sokong al juburi tu..memang bangang tul orng2 pkr tu...otak dah tepu x tahu nk bezakan yg mana betl...tengok muka anwar peliwat negara tu pun dah ahu cam mana...tapi kalau dah otak bebal tu...susah nak cakap la...silapnya PAS pergi join PKR...hancur ....