Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 14 Mac 2011

UMNO ni ngidam bulu Anwar ke???

oleh: angsanuri

Geli hati apabila melihat demontrasi yang dilakukan Umno di seluruh negara. Pastinya ada arahan yang meminta demontrasi itu diadakan. Siapa yang arah kita sendiri boleh fikir. Dari awal lagi rakyat Malaysia tahu kes ini bermotif politik. Perjalanan kes ini pun walaupun belum menuju ke penamat satu persatu mula terdedah watak dan dalang terlibat di sebalik kes ini.

Cukup hebat laungan dan sorak pemuda dan wanita Umno yang mengidam pada bulu Dato seri Anwar Ibrahim. Mengapa hanya bulu Anwar yang mereka tergila-gilakan? Macam mana dengan dua DNA asing yang turut ada dalam rektum Saiful? Mengapa hanya satu sahaja yang menarik minat pendakwaraya dan juga Umno yang dilabel lelaki Y?Bagaimana dengan dua DNA yang boleh dilabel Lelaki X dan Z? Boleh jadi juga DNA Ezam Md Nor atau DNA Ibrahim Ali atau siapa sahaja yang berkemungkinan?

Umno tahu DNA itu merupakan tali hayat mereka. Tanpa DNA itu mungkin masa depan Umno gelap dan berhadapan risiko kekalahan teruk dalam pilihanraya umum akan datang. Walaupun Anwar masih mempunyai bukti alibi bersama beberapa individu lain pada dakwaan masa kejadian, penolakan bukti DNA merupakan satu tamparan kepada pendawaraya dan Umno dalam kes ini.

Belum pernah dalam sejarah perundangan dan mana-mana mahkamah dunia tertuduh boleh dipaksa menyerahkan bukti DNA. Menjadi tanggungjawab pendakwaraya untuk membuktikan kes ini bukan pihak pembela dan tertuduh. Akta Keterangan yang didakwa oleh pendakwaraya dan pencacai Umno hanya melibatkan memberi sampel cop jari dan tandatangan sahaja dan bukan bukti DNA. Tak tahu lah mungkin kerana desakan dari Umno, mahakamah Malaysia akan sekali lagi memecahkan rekod dunia.

P/S : Bacaan dewasa sahaja...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

diorang dah dapat bulu diorang nk jual kat ebay..harharhar

ANJI JUBOQ berkata...

TERINGIN SUNGGUH NAK PI PUTRAJAYA SAMPAI SANGGUP MATI MATIAN BELA ALJUBS

AJIS PUN SUKA PUNGKOK JUGA KA????? SEBAB DIA PULUN DOK BELA ALJUBS

MACAM NILA

AKU CADANGKAN AJIS AMBIL DUIT TABUNG BULUH SEWA BAS BAWA BLOGGER PAKATAN HARAM SAMA PI PUTRAJAYA, SEKURANG KURANGNYA TAK LA KEMPUNAN NAK DUDUK DI PUTRAJAYA

TAK PAYAH LA JUAL AGAMA

Tanpa Nama berkata...

buat jer ujian dna kalau itu yg boleh selesaikan masalah... nk buat aper susah2... lagi lama.. macam2 yang berlaku...lagi banyak cerita mengaibkan yg keluar.. yg ni tuduh tu.. yg tu tuduh yg ni... yg tu tambah dosa yg ni tambah dosa.. udah2 ler tu...