Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Jumaat, 18 Mac 2011

Akhirnya Ketua UMNO Gombak Mengaku!!!



Hari ini daripada maklumat yang diterima dari blog Tawan Malaysia, tuan punya diri dikatakan sudah mengaku bahawa gambar itu sememangnya adalah gambar dirinya [Tawan Malaysia].


13 ulasan:

PAPA GOMO berkata...

hebat lagi pemimpin umno. kalau dia mengakui maka terbuktilah pemimpin umno tidak hipokrit speertimana pemimpin pakatan Rakyat Haram.

Cuba lihat betapa ramai blogger blogger pro kerajaan yang mengeluarkan desakan agar KB UMNO Gombak menjelaskan isu sebenar. Malah kita juuga minta jika benar sila berundur dari arena politik.

Itulah ketelusan kita Blogger pro Kerajaan. ERrr Blogger Pakatan?? He he he

Adun PAS Zina dan di tangkapp Khalwat sekor pun tak berani nak tanya ataupun desak untuk bagi penjelasan.

Tu Anwar Brahim kecut bagi DNA pun sekor blogger Pakatan tak tanya kenapa anwar enggan bagi demi membersihkan namanya.

Itu lah BUKTI Blogger Pro Kerajaan lebih BERANI dan LANTANG Membawa cerita BENAR berbanding Blogger Pakatan yang takut dengan pemimpin dan terkongkong bagaikan Anjing di berikan Tulang. He he he


We All The Best lah....Rakyat nampak Blogger Pro BN lebih HEBAT dan BENAR!!!

Awanama berkata...

oooo, buat dosa dan mengaku dgn bangganya buat dosa tu hebat ye...main dgn bini orang siap ugut suami bini orang hebat ye...
mu ni dah la muka huduh, perangai pun huduh...iskh,iskh,iskh...kalu buang laut pun ikan tak makan mu nih...pasal hebat bedoah dgn buat fitnah, hina dan keji orang...mudah2n perut mu ni akan pecah terburai krn suka sangat buat benda haram tuh!!!!

janggut berkata...

ni papa gomo awat hg banggang sgt........menegak mungkar tu wajib.....menfitnah haram.mcm hg bila buat fitnah,jadi la hg HARAM JADAH.......PELAQ BETOI LA HG NI.

Amuraria berkata...

BILA KHINZIR JADI ORANG BERNAMA PULAK PAPABODOGOMO KAKI FITNAH KAH KAH KAH ! HARAM HALAL PUN DAH TAK RETI SAMDOL PUNYA KHINZIR UMNO@APCO !

Salam 1 Mongolia berkata...

PAPAGOMO ko memang hati hitam lagi busuk arhh... ko fitnah pemimpin PAS berzina lepas tu org UMNO sendiri kantoi berzina ko masih boleh membela lagi manusia jenis apa ko nie!!!!HEBAT dan BENAR kaki fitnah no 1 yg agong ha..ha..ha

Awanama berkata...

papa Gomoi fitnah yang hang buat kat seorang ADUN Kelantan tu betoi betoi fitnah aku dah tengok dah hang punya superimpose TU .aku akui hang memang bijak dalam bab tu .tapi hang tunggu la berapa hari lagi hang nak idup ataih muka bumi ALLAH ni,tah satgi tah esok hang mampuih hang tau mana tempat hang.Nak cakap bab hukum hukum agama dgn hang ,pun tak guna hang bukan jenih ada agama .aku seru kepada semua blogger pro PR kalau hangpa dengaq GOMOI cepat cepat sebarkan takut ada yang tersembahyang bangkai dia .lepaih tu kalau nak tanam kena tengok jugak nanti pi dok bubuh dekat orang beriman yang lain .

Awanama berkata...

kalau ketua kau buat keje cam tu,kau orang dok sokong dan angkat jadi ketua kau, dengan kau-kau sekali kena laknat...apa nak jadi dengan melayu yang mengaku islam tapi tidak beriman.

Awanama berkata...

masih menunggu pemimpin UMNO tu mengaku berkhalwat dgn artis di PD dulu.

Bloggerupahan berkata...

kah kah kah!
makin mengaku buat dosa, makin tinggi jawatan dalam parti diperolehi.
Tak percaya! tengok Isa samad, Ali ketam. Dua ekor mengkarung ini diisytiharkan sebagai pemberi rasuah dengan tujuan membeli undi. Apa UMNO buat?. Naikkan pangkat, tinggikan darjat.
Semua ini hasil didikan mamak al-Kutty yang telah berjaya menjahanamkan keperibadian orang melayu selama 20 tahun.
betulkah apa yang aku kata tu papaGOMO?, aku pun makan upah seperti kau, tapi setiap malam sebelum tidur aku istighfar, takut juga aku bila tak bangun-bangun lagi selepas tidur.

Arby berkata...

Pasal muka si jantan tu hitam legam....???

Mungkin asap api neraka dah melekat kat muka dia kot???

Hai....bini orang....janda orang...anak dara orang..orang gaji orang...habih pemimpin2 Umno ni sapu.

Hebat....hebat....

leekonyou berkata...

Saturday, March 19, 2011
HARON TAIB DESAK ANWAR BAGI DNA !
ketua dewan ulamak pas, dato haron taib dah declare untuk desak anwar bagi DNA dan mintak anwar jelaskan perjuangan pluarisme agamanya..

kepada anak muda yang tak kenal haron taib, dia ni pemimpin pas yang anti syiah. dia sebenarnya lebih kuat posisinya daripada presiden pas.

persoalan...adakah ini signal bahawasanya kumpulan perpaduan mahu pas keluar dari gabungan pakatan.

segalanya mungkin sahabat. haron taib adalah player lama pas.

ingat lagi kes perpecahan barisan alternatif (gabungan pembangkang) yang pernah diwujudkan selepas pilihanraya 1999 ? barisan alternatif berpecah kerana haron taib bertegas mahu pas meneruskan dasar hudud dan negara islam di kelantan dan trengganu.

haron taib sudah melihat akan liabiliti politik yag terpaksa pas tanggung demi mendukung biawak hidup si anwar ibrahim.

kupasan menarik mengenai isu ini. KLIK SINI
Posted by GAP KEMBALI at 6:00 PM

Awanama berkata...

papa gomo hang jgan suka fitnah org

Awanama berkata...

mana papa kena gomo nie ... sonyap yooo... lari ker pun ... hehehe