Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Khamis, 17 Mac 2011

Panas!! - Gambar Ketua UMNO Gombak sedang berasmara dengan kekasihnya


Inilah rupa pejuang Islam UMNO !!!

Gambar berikut merupakan Ketua UMNO bahagian gombak bernama Abdul Rahim Kamarudin bersama-sama dengan kekasih gelapnya di dalam sebuah hotel. Gambar ini dikirim kepada blogger Milo Suam.


Pengirim email ini juga mencabar Megat Zulkarnain Dato' Omardin, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak untuk melaporkan hal ini kepada Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Beberapa keping lagi gambar pemimpin-pemimpin UMNO "curi makan" akan didedahkan semoga pengikut-pengikut mereka sedar dari lena.

Gambar ini telah dianalisis terbukti bukan gambar palsu kerana hanya bahagian watermark (hosted@milosuam.blogspot.com) yang dilihat pincang dan menunjukkan warna yang berlainan sila rujuk sini [Image Analysis]

info daripada rakan blogger Milo Suam

6 ulasan:

dino.yp@gmail.com berkata...

gambar ini telah di analisis dandi sahkan superimpose.
TQ

kawak berkata...

nak bergambo pun pake le baju...gelojoh betui!

mereka cuma bergambar jer,lepas tu pake baju balik la,tak baik tuduh diorang berzina hee....

kompom bukan superimpose tapi superpower...

rejam jer puak2 maksiat siang malam nih.bala nanti kena kt semua rakyat.

Awanama berkata...

memang dlm umno tak ada erti dosa n pahala,halal n haram.semua sapu harta,wanita n tahta.undi umno dapat dosa ,undi pas dapat pahala.

PAPA GOMO berkata...

hebat lagi pemimpin umno. kalau dia mengakui maka terbuktilah pemimpin umno tidak hipokrit sepertimana pemimpin pakatan Rakyat Haram.

Cuba lihat betapa ramai blogger blogger pro kerajaan BN yang mengeluarkan desakan agar KB UMNO Gombak menjelaskan isu sebenar. Malah kita juuga minta jika benar sila berundur dari arena politik.

Itulah ketelusan kita Blogger pro Kerajaan. ERrr Blogger Pakatan?? He he he

Adun PAS Zina dan di tangkapp Khalwat sekor pun tak berani nak tanya ataupun desak untuk bagi penjelasan.

Tu Anwar Brahim kecut bagi DNA pun sekor blogger Pakatan tak tanya kenapa anwar enggan bagi demi membersihkan namanya.

Itu lah BUKTI Blogger Pro Kerajaan lebih BERANI dan LANTANG Membawa cerita BENAR berbanding Blogger Pakatan yang takut dengan pemimpin dan terkongkong bagaikan Anjing di berikan Tulang. He he he


We All The Best lah....Rakyat nampak Blogger Pro BN lebih HEBAT dan BENAR!!!

Awanama berkata...

ah, asal klua je ko nk bubuh ckp superimpose, cabar rahim tu buat repot polis gambar dia atau tak..

Awanama berkata...

hoi gomoi hang pun kaki gomoi pasai tu dok sokong malaun tu .ni hang baru tau fitnah ke betui .tak peraya nak sembunyi lagi dah .BABI yang makan taik sondoi ayaq acaq memang tak leh nak menyorok pasai bau dia kuat.