Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 5 Mac 2011

Bukti BN samseng!!!



Skuad Kamera telah berjaya mencari bukti siapakah dalang keganasan samseng dalam kempen di DUN N.27 Merlimau. Kebanyakkan provokasi adalah dilakukan oleh penyokong yang menyokong Barisan Nasional. Paling pelik, tiada campur tangan dari pihak polis. Adakah polis itu juga adalah dari Barisan Nasional?

Tindakan seperti ini boleh menggugat keamanan serta menimbulkan kekacauan terutamanya pelancong yang datang dari luar kerana tindakkan penyokong BN telah menghalau orang yang datang ke Melaka. Mereka terlalu angkuh sehinggakan mengatakan "Orang luar balik la".

Kejadian ini berlaku jam 7.00 petang berdekatan dengan stesen bas di pekan Merlimau berdekatan dengan pasar Merlimau. Namun keadaan dapat dikawal dengan baik walaupun penyokong BN cuba melakukan provokasi.

Inikah sikap kerajaan yang dipimpin oleh Ali Rustam selaku Ketua Menteri Melaka? Ini amat memalukan bagi sebuah negeri yang dianggap Maju 2010 tetapi gagal 2011.

Pendedahan seterusnya akan menyusul iaitu "Siapa penyebar risalah lucah dan fitnah?"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sesungguhnya tidak pelik. Yang pelik kalau Polis tangkap penyokong UMNO@BN. Kalau selagi polis memihak pada BN, itu tidak lah pelik bagi saya.

Kah kah kah