Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 2 Februari 2011

PANAS!! orang UMNO main bini orang!!

Nor Aishah Binti Samah,

Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242.

Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli

Yang Benar
Alangazizsham -
sumber - bujang susah

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah jadi mcm ni nak salahkan UMNO pulak. Lelaki dan perempuan ni berzina bukannya sbb lelaki tu umno, tapi sbb nafsu dia la, dah takde iman...

Kenapa tak tukar tajuk jadi "orang ISLAM main bini orang!!?" - kan dia orang Islam jugak? Kenapa guna umno?

Takkan la kes mcm ni pun nak jadikan modal politik murahan? Takde keje lain...

Tanpa Nama berkata...

isk...ada juga org bodoh bagi komen mcm tu... dah tulis situ ketua umno...sangkut laa ngan umno.... lagi pun umno ni jahiliah...

Tanpa Nama berkata...

UMNO jahiliah?? Aku rasa adun adun PAS bnyak yang kuat nafsu seks. Adun selingsing, mat sabu, bla blab bbla..

PAS tak jahiliah ke?

aku sokong ISLAM berkata...

bengongla...
skng ni ade sumber..bkn maen sembur je..
klu kate pimpinan pas kuat nafsu mane bukti...
TAKDE KAN...

bagusla kot..fitnal lg..bertuah adun selinsing,mat sabu dpt pahala free je..

hang tanggung dosa fitnah ang smpi mampus selagi dorng xmaafkan

Mat Sabun berkata...

Pos yang ko bagi tu ada banyak kekeliruan kenapa umno ditekankan seolah-olah nak 'cover' Adun Pas yang tutuh bini orang

kalau betul mana laporan polis

memang ko blogger Pas yang jahanam main isu fitnah