Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 20 Februari 2010

Wardina bakal disisihkan TV3 kerana bertemu TG Nik Aziz?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3VLegxVac5KepnjfymTNsVQcsjRbioGtbdyKAVsSdtpsPXV00NeJ4rw4EppP3HPWm_hi7kkh-b2VgWl0vDnDnMuXBx89HWA7FC6Gvjnbnfmz2nA1O-GbKwjlvNrbG_Y54vV_mTtGN6u9-/s400/wardina.jpg

Kesian Wardina, pengacara TV3 yang kerap muncul di sebelah pagi yang juga pelakon itu. Gara-gara bertemu TG Nik Aziz Nik Mat beberapa hari lalu, nasibnya sebagai pengacara di TV3 kabarnya mungkin akan ditamatkan. Wardina bertemu dengan Nik Aziz selepas menghadiri Program Hari Hiburan Islam beberapa hari lepas.

Bukan sahaja setakat bertemu, malah Wardina memuji pentadbiran TG di dalam Utusan Malaysia dan meminta negeri-negei lain mengikut jejak langkah Kelantan menganjurkan majlis hiburan berbentuk Islam. Kenyataannya itu membuat ramai yang tersinggung hingga ada blogger penjilat BN menggelar Wardina sebagai Anasir Pas. Bangang punya blogger!!!

Harap-harap berita itu tidak betul. Harap-harap Wardina tidak disisihkan kerana keberaniannya berkata benar. Harap-harap TV3 tidak membuktikan dirinya betul-betul 3 suku!!

~ pendikar gunung kriang

Tiada ulasan: