Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Rabu, 3 Februari 2010

PKR tidak akan terjejas jika seorang dua anggota keluar parti: Mansor


http://www.tvselangor.com/pic/thumb/mansor.jpg

PULAU PINANG- Parti Keadilan Rakyat (PKR) Pulau Pinang tidak akan terjejas jika ada seorang dua anggotanya mahu keluar daripada parti, kata Pengerusi badan perhubungan parti negeri, Mansor Othman.

Mansor yang juga Timbalan Ketua Menteri 1 berkata, kedudukan PKR dalam pakatan pembangkang juga tidak akan tergugat dengan tindakan itu.

"Kami tidak akan menangis hanya kerana ada dua orang anggota mahu keluar parti," katanya kepada pemberita di sini hari ini, ketika mengulas laporan media bahawa terdapat segelintir anggota PKR khususnya di negeri itu berhasrat keluar parti berikutan krisis kepimpinan.

Mengenai gesaan anggota Parlimen Nibong Tebal, Tan Tee Beng agar PKR mendesak Ketua Menteri ditukar, Mansor berkata saranan itu bukan pendirian parti.

"Keretakan yang berlaku sekarang berpunca daripada seorang dua anggota baru yang hanya menyertai parti pada tahun-tahun kebelakangan ini," katanya.-Bernama

1 ulasan:

Ampatuan Jr berkata...

Yop,
Teman hairan sunggoh bila masa bebudak UMNO tu pi curi ayor mani brader Nuar kita tu, pastu deme pegi lumor pulak benda tu kat jubor si Saipul tu... Iskk, macam gitu sekali! Ate,Bang Nuar kita tu tak sedor ke orang tengah perah ayor mani dia? dia tido kerebor ke? Cuba mike bagi ulasan selari sikit part ni,teman tahu kome handai dlm bab-bab gini.