Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Selasa, 9 Februari 2010

sabarlah.. kekuasan Allah mengatasi segala-galanya



gambar di edit oleh paeh..
sila la letak di blog anda..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kejahatan UMNO amat terserlah sekarang. kalau aku jadi zamry aku tak nak jadi MB Perak. kerana aku perlu fikir hamba-hamba allah yang lain. Tahu kah UMNO selain dia patut taat kepada Sultan dia juga patut taat kepada allah. maka dia patut taat kepada hamba-hamba ALAH. Sultan itu hanya 1 tetapi hamba-hamba Allah ini ramai. HJ jamaluddin insaflah, jangan kau derhaka kepada hamba-hamba ALLAH ini sebagaimana kamu takut menderhaka kepada Sultan. Pembabitan UMNO di Perak Bagi mejoriti Rakyat Perak adalah haram kerana jelas PRU 12, PR menewaskan BN. Jadi tolong jangan pertikaikan Undian hamba-hamba Allah ini. Yang perlu dipertikaikan ialah 3 hamba ALLAH yg bersekongkol dng UMNO dan juga UMNO itu sendiri yang membuat kacau. Mereka adalah pengkhianat yang dilaknati Allah kerana menganaya majoriti rakyat Perak yang telah memberi mandat kpd PR. dan harus diingatkan UMNO patut bertanggungjawap. majoriti rakyat yang tertindas ini adalah Islam dan mereka akan tuntut diakhirat ingat tu wahai Zambry, tanggung jawap itu amat berat wahai Zambry. Sebenar nya Nizarlah yang amat bertuah walaupun dia tewas didunia fana ini didepan mahkamah dunia. aku tidak langsung pertikaikan mahkamah, Aku ingin bertanya dari 10 hakim, yang ke neraka adalah berapa? jadi kalau 5 pula? pagi tadi di Astro Awani, penganalisis ada mengatakan kalau dilihat dari sudut perlembagaan Nizar akan menang namun kalau dilihat dari sudut politik masa kini maka Zambry akan menang. jadi kita boleh nampak siapa yang baik dan siapa yang buruk. Zambry kau akan menunjukkan muka kau yang buruk itu selama kau menjadi MB tak malu kah kau kepada hamba-hamba Allah yang lain. Kalau kau tak malu pada hamba-hamba Allah yang lain malu lah pada Allah. Begitu juga pada melor45 dan HJ Jamaluddin malulah pada Allah kerana kita akan kembali pada nya.

Ampatuan Jr berkata...

Aduh...Anom 8:47 di atas tu,cakap ngalahkan TGNA- siap kasi warning bab neraka lagi. Sebenarnya orang ramai di Perak tak la naif spr yg tuan andaikan,kami tahu siapa yg ikhlas dan siapa pula yg rela jadi boneka diperkuda dek cina DAP.Saya rasa yg penting sekarang ialah kembalikan keyakinan rakyat- bukan menyemarakkan kebencian dikalangan kita.Tak kan PAS sanggup bermati-matian nak perjuangkan kepentingan cina DAP hingga PAS sanggup bermusuhan dgn kaumnya sendiri? Renungkan lah...Salam

Tanpa Nama berkata...

salam...

komen saya utk catatan diatas, mana lebih baik perbandingan ini..., orang islam yang tak mau pada islam atau orang bukan islam yang nak belajar pasal islam?