Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 7 Mei 2011

Seminar Maqasid Syari'ah beri ilmu berguna kepada ahli

SHAH ALAM, 7 Mei:- PAS Pusat dengan kerjasama Dewan Ulamak PAS Pusat menganjurkan satu Seminar Maqasid Syari'ah yang diadakan di Dewan Jubli Perak Bangunan SSAAS di sini.

Peserta Seminar sekitar 700 orang adalah terdiri dari AJK Syura Ulamak, AJK PAS Pusat, Ahli Dewan Negara, Ahli Dewan Rakyat, ADUN-ADUN , wakil badan Perhubungan Negeri, Wakil PAS Kawasan dan wakil Ngo dari seluruh negara.

Program yang akan berlangsung sehingga jam 2.00 petang itu dihadiri oleh Presiden PAS, YB. Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang sebangai pembentang utama kepada kertas kerja bertajuk Maqasid Syari"ah.

Selepas Pembentangn kertas kerja tersebut akan diulas oleh dua pengulas iaitu oleh Ketua Dewan Ulamak PAS Pusat, YB. Dato' Ustaz Haji Harun Taib dan pengulas kedua pula ialah Menteri Besar Kedah, YAB Dato' Seri Ustaz Haji Azizan And Razak yang juga merupakan Pesuruhjaya PAS Kedah.













Tok Guru Presiden menyampaikan ucaptama




Batu Gajah Mari




antara pimpinan yang hadir




Ustaz Azizan menyampaikan kertas kerja


pemuda PAS Perak




antara peserta seminar ini, YB Khalid Samad


Tranugkite


Ketua Dewan Ulama' PAS Pusat, Ustaz Harun Taib menyampaikan kertas kerja




wakil daripada PAS Batu Gajah, Ustaz Munir Ali bertan


Tok Guru menjawab petanyaan peserta

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku nak tanya tok guru hadi, hadi tahu mana kata dalam video seks itu bukan Anwar. Kenapa tok guru membela penzina seperti Anwar