Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Khamis, 19 Mei 2011

keLUCAHan UMNO ditahap melampau!!

Jumlah VCD lucah yang didakwa Anwar telah dirampas oleh PR mencapai jumlah 6532 keping. Satu jumlah yang begitu banyak. Paling teruk dan paling hina ia diedarkan sempena majlis solat Hajat, diedar oleh mereka yang mendakwa pembela Islam.

Paling sedih juga pengedarannnya video lucah itu dihalalkan polis atas nama UMNO kerana polis hanya membiarkan dan membutakan mata pengedaran itu berlaku. Sejarah baru Malaysia, pengedaran video lucah dibenarkan. Paling menghairankan juga penyebar video lucah boleh terlepas dari tindakan polis.

Anggota Unit Amal membawa sebakul VCD lucah yang dirampas ke balai polis untuk dibuat laporan

Salah satu tindakan keji Umno untuk mengekalkan kuasa dan kelucahan melampau UMNO. Pihak PR mengutuk keras tindakan itu dan menegaskan kepada pihak pimpinan Umno itu supaya bertanggungjawab dan berhenti melakukan tindakan keji ini atas sebab sensitiviti umum. Takkan tak reti pula, pakcik, makcik, ustaz, ustazah, remaja sekolah, belia, lelaki, perempuan mahupun kanak-kanak tak cukup umur pun boleh pegang dan lihat VCD dan risalah lucah ini. Takkan main balun aje!!

Jadi kepada pihak UMNO, lawanlah secara jantan!! Takkan nak merosakkan masyarakat dengan video lucah.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko ni memang hidup dengan pembohong ker, mak ko lahir mungkin dalam gelap kot

leekonyou berkata...

apa takot coba saman dato hj.SK cayalah pengecut punya olang...sudah lah mau saman pon takot... apa mau celita lagi... cakap manyak lagi memag hamPAS punya olang.

Azambaru berkata...

Otak bangang aje perasaan buat keputusan. Sabar tu banyak hikmah dan doa/sembahyang hajat kuatkan. Tak perlu sumpahx kerana Allah akan tunjuk jalan. Sumpah tu adalah senjata mereka yang tak percaya kuasa Allah. Kalau Anuar salah, dia dapat bala, kalau SK salah dia dapat bala. Lihat sapa akan kena beb. Jnagan susahkan hati. Istighfar aje banyakx

Tanpa Nama berkata...

celaka sunggoh ampornok apco nih..memang celaka sunggoh