Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 31 Mei 2010

Pesepsi : Zionist Mustakbirin Dunia



Oleh : Nash Ar-Rawy

Zionism is d world oppressors , suppressors n terrrorist not jews. Zionism as an ideology! which is against humanism n world peace regardless of race n religion.Setakat ini 20 org awam dalam kapal misi bantuan kemanusian Palestina telah di bunuh oleh komando yahudi. Selagi negara OH I SEE ! masih lagi di bawah regim sekular samada Komunis( Yaman), Sosialis( Libya) dan Nationalis( Malaysia) selagi itu Yahudi bermaharaja kecuali Jamaat Islami, Ikwanulmuslimin, Pas dan lain-lain Gerakan Islam ambilalih tampok pemerintahan negara ;bersama Iran, dan Sudan mengusir Yahudi .( www.nasharrawy.blogspot.com )

Tegakkan Sistem Keadilan Islam Sedunia!.bermula dengan tukar thogut UBN(APCO- UMNO) kpd PAKATAN! GOD IS D GREATEST!
Yahudi Zionist sanggup bunuh para nabi daripada keturunan mereka sendiri iaitu nabi zakaria dan memerangi Nabi Daud, Nabi Musa, dan Nabi Isa dari kalangan kaum dan bangsa mereka sendiri.

Yahudi Zionist juga adalah musuh Islam dan Kristian . Kitab suci Injil dicemari dan dipinda oleh Saul ; seorang Yahudi atau St. Paul ; Pauline Church yang menukarkan Injil yang asal di Vatican City kepada Injil palsu yang dipinda. Para penganut Injil yang asal di bunuh oleh tentera kerajaan Rom . Yahudi walaupun diberikan kitab suci dari langit, iaitu, Taurat( Nabi Musa), Zabur( Nabi Daud) dan Injil ( Nabi Isa ) tetapi, Zionism memusuhi penganut Christian dan Islam ; kerna mereka bukan kaum atau bangsa Yahudi.

Sebagaimana yang dinyatakan di dalam buku Zionist Protokols yang menganggap manusia semua adalah 'inferior' kecuali bangsa yahudi sahaja yang selayaknya memerintah dunia.Bangsa Yahudi dianggap paling suci, 'Superior' dan ahli surga. Namun, hanya segelintir sahaja yahudi yang masuk Islam kerna tiada bersetuju dengan ideology Zionism.

Tiada ulasan: