Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 13 Ogos 2011

UMNO makin MEROYAN dengan gelagat GUAN ENG!

Patutlah umno dari sehari ke sehari semakin meroyan dan dari masa ke masa sentiasa gatal mengaru-garu hingga terkadang-kadang terkinja macam 'ungka' dengan Lim Guan Eng dan Kerajaan Pakatan Rakyat di Pulau Pinang......ini kerana Lim Guan makin mendekati rakyat bawahan tanpa ada protokol sepertimana umno yang makin menjarakkan diri dengan rakyat.

Gambar-gambar berikut menceritakan segala2nya tetapi dek media pencacai yang memang expertise dalam putar berita maka kalau gambar-gambar berikut keluar maka akan ada pimpinan tertinggi umno akan naik tekanan darahnya dan mungkin ada yang akan tumbang ke'pitam'an.






[sumber .]

4 ulasan:

MDS TECH SOLUTIONS berkata...

Pemimpin berbangsa Cina yg disegani namun berjiwa rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Selalunya pemimpin macam ini sering dikatakan tidak berjiwa rakyat kononnya hanya menjaga kaumnya, Cina. Inilah yg selalu UMNO putarbelitkan terhadap masyarakat Islam di negara ini.

Tanpa Nama berkata...

Dulunya YAB GE asyik kena kutuk aje bila buat macam ni tapi sekarang orang dahpun buka mata dengan "jiwa rakyat" yang ada padanya. Kalau dulu punya pemimpin nak senyum pun susah apatah lagi nak turun macam ni. Kata orang "geli" nak pijak dapur orang bawahan. Tetapi lihatlah dengan KM sekarang, boleh duduk bersila dan makan dengan tangan lagi....

Kalau tak tahu nak menilai lagi akan KM sekarang ni, tak tahu laa saya.. Semoga PP selamat dari cengkaman BN untuk selamanya

Aliff Tan

Tanpa Nama berkata...

seorang pemimpin yng berjiwa rakyat..