Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 20 Ogos 2011

Panas: Gambar Nanu pegang anjing dengan selamba!

http://1.bp.blogspot.com/-E26oubBDM2k/Tk_ZhMrHALI/AAAAAAAABYk/DCbrB0NfFGA/s640/228980_203730523020942_100001519883707_594090_1051492_n.jpg

3 ulasan:

pasulukinta berkata...

memang komfom dia orang ini ANJING

Tuan Merbok berkata...

dia nie keling ke??

Tanpa Nama berkata...

bagi aku ko nak pegang anjing ke ko nak main dgn anjing tu ke ko nak makan anjing tu ke itu ko punya pasal la wahai nanu..tapi ko tak payah nak bergambar masa ko buat kerja bangang tu...bila dah tersebar ko terima je la kutukan dan cemuhan...alahhh ko ni pun atas kad pengenalan je islam...