Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Khamis, 11 Ogos 2011

PAS letak 100 hari menjelang PRU 13


10 Ogos 2011 (IPOH) - PAS telah mengarahkan semua jentera pilihanrayanya agar bersedia bermula daripada sekarang dengan kiraan 100 hari menjelangnya Pilihan Raya Umum (PRU) ke - 13 tegas Naib Presiden PAS Haji Salahuddin Ayub ketika program bersama PAS Kawasan Ipoh Timur di sini.

Salahuddin dalam ucapannya selepas menunaikan Solat Sunat Tarawikh bersama PAS Ipoh Timur menjelaskan bahawa keputusan Mesyuarat PAS Pusat baru-baru ini menjangkakan bahawa PRU 13 akan berlaku dalam masa yang terdekat.

'Saya ingin maklum bahawa peringkat PAS Pusat telah memutuskan bahawa semua jentera parti sudah dipersiapkan dalam tempoh 100 hari daripada sekarang dan kita menjangkakan PRU 13 sudah hampir dengan kita' jelas Salahuddin di dalam ucapannya di Markaz Unit Peti Undi (UPU) Taman Pengkalan Barat, Ipoh.

Beliau juga meminta semua peringkat parti mesti bekerja keras bagi memenangkan Pakatan Rakyat (PR) dalam PRU 13 ini untuk sama-sama sampai ke Putrajaya jelas Salahuddin. Beliau yakin semua Ahli PAS akan membantu jentera PR samaada PKR atau DAP untuk sama-sama bekerja keras kali ini.

Salahuddin yang hadir ke majlis berbuka puasa dengan Ahli PAS yang telah dianjurkan oleh PAS Ipoh Timur





















Tiada ulasan: