Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Isnin, 1 April 2013

Umno meroyan tak tentu pasai...

Haha.. kesian tengok Umno.. meroyan x tentu pasai.. mula p serang rumah pakcik Zamhuri.. Lepas tu buat perangai budak-budak pulak ganggu orang..

Duk heboh kata tu semua anak-anak muda kampung.. ingat aku x kenai ke sapa yang datang tu.. hehe.. X apalah, golongan macam tu yang nak nyokong Umno..

Apa-apa pun aku respect kak Midah kerana berkuasa lebih daripada Polis.. polis pun takut nak ambil tindakan... Aku x heran langsung apa yang berlaku malam kelmarin tu kerana itulah sikap umno.. itulah perangai umno udah macam beruk terlepas kandang.. hahahahahahah!

Aku malas nk ulas panjang.. orang yang datang akan tahu sikap budak-budak Umno.. haha!

pakcik pencacai..

 golongan ustaz-ustaz dan ulama muda Umno

Ketua Majlis syura Umno kot.. wakakak


3 ulasan:

Awanama berkata...

1 Juta rakyat bersama Najib harini? lihat sini Habislah Pakatan

Awanama berkata...

omno pastikan anda bukan pecacai omno

mat seri jaya berkata...

Kesian aku tgok puak2 tu..takut pada bayang2 sendiri..buat kerja bodoh.jgn la tunjuk kebodohan tu kalo ya pun bodoh..