Senarai Blog Saya

JOM FOLLOW | ...:::: BGM online ::::....

Sabtu, 20 April 2013

Kak Midah tak reti halal haram!


Woi Kak Midah! tak tahu ke pegang tangan tu haram.. hukum-hukum tu budak-budak pun tau!
Ni gambar masa penamaan calon tadi

9 ulasan:

Awanama berkata...

mungkin jawapan nya harus agak nya, bila dia tanya fatwa kepada harusana harusini.

XUMNO berkata...

Puak Umno baik jantan atau betina mana reti hukum halal haram. Murshidul Umno sendiri tak kenal najis mugholazah, macamana anak2 buahnya nak faham yang arak, judi, zina, fitnah, rasuah, samun, bunuh orang dan peluk, cium, pegang tangan bukan mahram tu berdosa.Inilah contoh2 pejuang islam yang tulin, islam versi umno.

Awanama berkata...

kalau tanya mashitah ibrahim pun dia kata boleh.....umporno mmg macam tu.

Awanama berkata...

Pas reti ker halal haram tutuh betina palacur pun dikatakan halal....hidup Pas...ingat Pas ingat Spenda Mustaffa Ali

Awanama berkata...

Anon ni sah tk tau halal haram,apatah lg dosa pahala.Bawa je gmbr,video tentang pewmimpin PR,dh percaya.Tk kira sama di edit atau pun apa!Tp bawa le bukti tentang rasuah,songlap dn penyelewengan pemimpin2 UMNO,mati hidup balik dia tk kn percaya.Depan mata dia di songlap,dia blh pejam mata je.

MDS TECH SOLUTIONS berkata...

Dia ambik fatwa Mashitah ibrahim yg salam cium tangan paklah..

Awanama berkata...

BANGANG xdapat nak di tlg dah ko ni. Sepatutnya bila dtg kpd kita satu2 berita....siasat la dlu berita tu fitnah ke btul. Ko percaya ke video clip tu? Lantak ko la. Janji ABU ABCD KAH KAH KAH.....

Awanama berkata...

Ustazah Mashitah kan dah menfatwakan cium tangan antara lelaki pompuan bukan mahram tanpa menimbulkan nafsu tidah haram. Inikan pulak cuma pegang tangan lelaki pompuan bukan mahram tanpa ada nafsu, hukumnya sunat...

Anak Jati Ara Payung berkata...

Midah tu gigi pun tak gosok. Midah jongang ni memang tak tau hukum-hakam. Itulah sebabnya kedudukannya dalam parti tipis. Ingat Midah ingat jongang.